Mine områder
Hjelp
Daniel Hunn1
CONTRIBUTOR ***

Digital inntektsmelding dukker opp igjen og igjen.

av Daniel Hunn1

Hei! 

Hver gang jeg registrerer en ny sykmelding på en langtidssykemeldt i Calendar, så dukker det opp en inntektsmelding klar til innsending som inkluderer hele fraværet. Inntektsmeldingen har jeg allerede sendt inn for mange måneder siden, så da arkiverer jeg jo den, men så dukker det opp en ny inntektsmelding neste gang jeg registrerer en sykmelding, og sånn går no dagan.  📆 🕝

 

Er det noe jeg gjør galt eller er det bare sånn systemet fungerer? 🤔

6 SVAR 6
Ingvildtveit
CONTRIBUTOR ***

av Ingvildtveit

ja, eller hvis du har en som tar ut foreldrepermisjon 1 dag i uken - da kommer det opp inntektsmelding for hver dag..... 

Håper dette løses. 

MoLu76
CONTRIBUTOR *

av MoLu76

Vi lønner nærmere 3000 ansatte og har dermed endel langtidsfravær, når vi endrer fraværet (dato eller bare legger inn kommentar) i Calendar så kommer det enda en inntektsmelding til utfylling selv om vi har sendt denne fra Visma Payroll tidligere. Skal det være slik at vi må arkivere nye utfyllinger hver gang vi gjør en endring på fraværet ????

June K. Akselsen1
CONTRIBUTOR ***

av June K. Akselsen1

Har problemer med å få lagret og sendt inntektsmeldinger. Når all informasjon er fylt ut er "knappen" for lagre og send inn borte. Eneste alternativet er "tilbake" - og da slettes all informasjon som er lagt inn. Har gjort dette mange ganger tidligere uten problemer. Har sjekket under "support" ser ikke at det er lagt ut noe feilmelding på dette. 

av Alexandra McArthur Hoff

Hei 😊

 

Du gjør ikke noe galt. Dette er en utfordring hos oss som er meldt videre.

 

Mvh Alexandra

lisois2
CONTRIBUTOR ***

av lisois2

Denne utfordringer har vel egentlig vært der helt siden vi kunne sende inn inntektmelding via Payroll. Håper det snart blir løst, da det er som nevnt er veldig frustrerende og skaper litt ekstra arbeid med å sjekke "har jeg ikke sendt inn likevel" ! Fungerte fint i H&L, så for oss hvor dette har vært på plass i flere år - så er det ekstra frustrerende å må inn i et nytt system hvor dette ikke fungerer fra starten av.

Daniel Hunn1
CONTRIBUTOR ***

Aha, så bra at det er meldt videre! 

Det er ikke så ille å arkivere i seg selv, men det gjør også at jeg må holde en egen oversikt for å vite hva jeg har gjort og hva jeg ikke har gjort. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"