Mine områder
Hjelp
Birgit Müller-Grefslie
CONTRIBUTOR **

Payroll Jubileumsliste ansatte

av Birgit Müller-Grefslie

Er det mulig å få ut en jubileumsliste på de ansatte i PayRoll?

Tenkte på bursdager og ansiennitet.

8 SVAR 8
Godkjent løsning
Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal (Oppdatert ‎02-01-2023 14:41 av Ronny Årdal PARTNER )

Hei,
Så vidt eg veit skal du dersom du har rolle som Payroll/HR Administrator i Visma.net Admin

Ronnyrdal_0-1672666633268.png

Kunne velge mellom "Alle" eller ulike ledere i Jubileumslista HRM Analytics, og "Feiringer" skal vise alle også.

Ronnyrdal_1-1672666737033.png

Sylvia Reiersen -
CONTRIBUTOR **

av Sylvia Reiersen -

Går det an at jeg kan få påminnelse om jubileum i Visma-appen, selv om jeg ikke står som leder?

 

Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Så vidt eg veit får du kun desse valga for varsel i Manager App, når du er angitt som leder for minimum ein ansatt.

Godkjent løsning
Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Dersom du går til HRM Analytics, er det ein Ansattrapport, der du finn ei fane for "Feiringer".
Der er det to lister, ei for bursdager og ei for ansenitet. Du kan og gjere ulike val på kor lang fram du skal vise kommande jubileum. 

Ronnyrdal_0-1637566569221.png

 

Jan Arild Vikestad
CONTRIBUTOR *

av Jan Arild Vikestad

Hvorfor får jeg bare opp de som jeg er Leder for. Som administrator og lønnskjører har jeg bruk for å få opp samtlige ansatte. hvor endrer jeg disse innstillinger.

Mette Hagen
CONTRIBUTOR **

av Mette Hagen

Hei. Hvordan få opp jubileum og ansenitet for alle ansatte i inneværende år? Jeg får bare opp rapporten fra i dag og frem i tid.

Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Hei,

Det ser ut som du har rett i det. Eg klarer heller ikkje å velge tilbake i tid. Du kan berre velge framover i tid. Ser og at valget for 3 neste mnd som var tidlegare er tatt vekk, og det no er kun filter på mnd.

Ronnyrdal_0-1651496690205.png

 

Mette Hagen
CONTRIBUTOR **

av Mette Hagen

Fint om dere kan legge inn ønske om at jubileumslisten kan sorteres også på inneværende år.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"