Mine områder
Hjelp
Hilde5
CONTRIBUTOR **

Rapport lønnsart/a-melding

av Hilde5

Hei.

 

Noen som vet om det finnes en rapport som viser hvor alle lønnsartene legger seg i A-meldingen?

5 SVAR 5
Hilde5
CONTRIBUTOR **

av Hilde5

Hvilke konto de havner på i regnskapet vet jeg, og jeg vet hvor jeg finner styringen av hver enkelt lønnsart mot a-meldingen.

Det jeg lurer på er om det finnes en rapport som viser hvilke post i a-meldingen hver enkelt lønnsart legger seg. Syns det er veldig tungvint å gå inn på hver enkelt lønnsart for å se hvor den havner på a-melding.

Har ikke vært med på å sette opp systemet hos oss, og kunne tenkt meg å forenklet avstemminga litt, og da ønsker jeg en enkel måte å se hvor hver enkelt havner i a-meldinga.

Hilde5
CONTRIBUTOR **

av Hilde5

Takk, det gjelder vel de lønnsartene som er brukt i lønnskjøringa?

Men finnes det en rapport som viser alle lønnsarter, og hvor de styres i A-meldinga?

Enel051
CHAMPION ***

av Enel051

Antar at du mener hvilke konto de blir bokført på med hvor de legger seg/hvor de styres? Ønsker du å se alle kontoene lønnsartene bokføres på på en rapport, så må du velge alle periodene (som du ønsker) på rapporten.

Enel051
CHAMPION ***

av Enel051 (Oppdatert ‎19-09-2022 08:38 av Enel051 )

@Hilde5 Alternativt så få du jo oversikt over  hvilke kontoer kontotypene legger seg på under Employee og innstilinger

Enel051
CHAMPION ***

av Enel051 (Oppdatert ‎19-09-2022 07:45 av Enel051 )

Du finner dette i rapporten Avstemming av A-melding mot regnskap (standardrapport i payroll)

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"