Mine områder
Hjelp
Linda W. Gjerde
CHAMPION **

Terminoppgave

av Linda W. Gjerde

Hei,

Kan man fremdeles ikke sende Terminoppgaven fra Payroll?

 

Mvh

Linda

11 SVAR 11
Suzanne Borge1
PARTNER

av Suzanne Borge1

När kommer det ett regnskapsbilag till bokföring av terminoppgjøret? Per idag måste detta ske manuellt och det är lite for dåligt. Borde vara fort gjort för utvecklings avdelningen att få det snabbt  på plats?  

 

  • Oppretter Payroll et regnskapsbilag for de bokføringer som gjelder i forhold til betalingen av terminoppgjøret?
    Ikke pr. nå, men dette vil komme i fremtiden.
Godkjent løsning
Alexandra McArthur Hoff
VISMA

av Alexandra McArthur Hoff

Hei. Det er riktig at remittering av terminoppgjør nå er på plass i Payroll, men vi har ikke lagt ut informasjon om det enda. Det kom på plass etter fristen for a-melding for juni og dere vil derfor først ha tall tilgjengelig i termin 4. Anbefaler alle å følge med her. Her legger utviklingsavdelingen ut releasenotes, så dere ser hva som er levert. Det er også lurt å følge kanalen vår i Visma Learning Universe.

følgkanal.png

 

Mvh Alexandra.

berit1986
CONTRIBUTOR **

av berit1986

Hos våre selskaper fungerer dette fint for termin 3. 

LNO
CHAMPION ***

av LNO

Kan ikke huske at det har kommet informasjon om det. Hvordan gjøres det? Og får du remittert fra skattetrekkskontoen?

Godkjent løsning
berit1986
CONTRIBUTOR **

av berit1986

Hei, nei det dukket plutselig opp i nye Payroll. der lå det under oppgaver; terminoppgjør. Så lenge man har aktive bankavtaler er det bare å sette opp skattetrekkskontoen under administrasjon-avtaler-ny avtale, dette gjøres i autopay. 

Linda W. Gjerde
CHAMPION **

av Linda W. Gjerde

Hei, Jeg finner ikke terminoppgjør under oppgaver som du nevner i nye Payroll.....

AnnTh
CONTRIBUTOR ***

av AnnTh

Hei,

 

Betaling av terminoppgaven ligger ikke blant oppgaver hos meg. Kan manglende oppsett for betalinger fra skattetrekkskonto være årsaken?

LNO
CHAMPION ***

av LNO

Det burde være tilgjengelig i begge versjoner 

Nina2022
CONTRIBUTOR **

av Nina2022

Helt klart!!

Nina2022
CONTRIBUTOR **

av Nina2022

Det er mye mangler i dette systemet synes jeg, og når dem endelig får utbedret noe så kommer dette dårlig frem. Det burde sendes ut oppdateringer med forklaring på hva som er nytt, hvordan dette brukes osv...... Mulig dette gjøres, men da vil jeg gjerne vite i hvilke kanaler.

syngje
CONTRIBUTOR ***

av syngje

Dette er også en av de sakene som bør prioriteres. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"