Mine områder
Hjelp
Anne Liv Skjeggedal
CHAMPION **

lønnsslipp

av Anne Liv Skjeggedal

Hvordan kan jeg sende lønnsslipp til kun en ansatt?

8 SVAR 8
SiriMerete_77
CONTRIBUTOR **

av SiriMerete_77

Hei. Jeg har en ansatt som ønsker kopi av alle lønnsslipper fra juni - september, og siden vi har 2 lønnskjøringer pr måned blir det en del... Finnes det fremdeles ingen løsning for å sende kopi av lønnsslipp til kun en ansatt? Må jeg inn på alle lønnskjøringer og sende lønnsslipper på nytt derfra ? ? (for ordens skyld kjører jeg lønn i Payroll).

June4
CONTRIBUTOR *

av June4

Helt tragisk at dette ikke er på plass enda! det har jo tydeligvis vært en sak i over 1 år.

Kizza
CONTRIBUTOR ***

av Kizza

Hei, finnes det en løsning her snart? Ser dette er et år gammelt

av Alexandra McArthur Hoff

Hei.

Du kan sende på nytt, men da til alle. De som allerede har fått lønnsslipp, vil ikke få en ny, men de vil få varsel om ny lønnsslipp.

Det å sende kun til en blir sett på og jobbet med.

 

Mvh Alexandra.

Anne Liv Skjeggedal
CHAMPION **

Så bra at dere jobber med det 🙂

Det er jo sikkert irriterende for de som får varsel om dette flere ganger.

Anne Liv Skjeggedal
CHAMPION **

av Anne Liv Skjeggedal

Ja, det er jo veldig dumt å sende til alle ansatte, når det kun er en person som skal ha ny.

Og hadde vært veldig fint med en oversikt på hvem det er sendt lønnsslipper til (slik som i H&L)

Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

Jeg finner heller ikke at det er mulig å sende til en ansatt, da må den skrives ut og så sendes manuelt.  Helt enig i at det burde vært mulig.

Christine1980
CONTRIBUTOR ***

av Christine1980

Mener en burde kunne gått inn på den ansatte å sende derfra. Også få opp tidligere sendte lønnslipper og kunne sende på nytt. Jeg klarer ikke finne ut at det er mulig å sende på nytt uten at en sender til alle(?) 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"