Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Automatisk tolkning

av Anonymous
I oppsett Autoinvoive står følgende; "
  1. Velg så "dokumentprofil" for inngående faktura
  2. Sett også kryss for "Automatisk tolkning", slik at alle fakturaer blir automatisk "punchet"."

 

Jeg kan ikke finne ut hvor man haker av som nevnt i pkt pkt. 2?

 

Hos oss blir de ikke automatsik tolket i dag.

10 SVAR 10
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Visma Dokumentsenter vil ved faste intervaller sjekke om det er nye fakturaer til deg fra AutoInvoice. De nye fakturaene lastes ned fortløpende og presenteres i dokumentlisten. Trenger da ikke å lese OCR, opplysningene er korrekte.  Ikke avhengig av kvalitet på scanning og fakturautskrift.

 

Ved å bruke Visma AutoInvoice (Løsning for elektronisk fakturering) sammen med Visma Dokumentsenter så sparer du masse bruk av papir. Du sparer også tid og kostnader.

Dere bør oppgradere versjonen av dokumentsenteret, ta evnt. kontakt med din forhandler.

Ha en fin dag.


Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

vi har også versjon 8.01.0 av VDC. Forstår jeg det da rett at fakturaer vi etter hvert (vi opprettet AI i dag) mottar via AI ikke blir tolket? Den eneste positive biten med AI til VDC blir da at man slipper å scanne?

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei igjen!

Da har vi snakket sammen og jeg har opprettet en konsulentsak for oppgradering av systemet.  Du vil bli kontaktet

Ha en god dag

Godkjent løsning
Svein Holanger
VISMA

av Svein Holanger

Du må minst ha versjon 9.0 for å bruke "automatisk tolkning" på fakturaer fra AutoInvoice eller autoimport.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi har versjon 8.01.0

av Svein Holanger

Hei

Hvilken versjon av Visma Document Center kjører du? Kanskje dere trenger å oppgradere til nyeste versjon?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Den knappen finnes ikke hos oss!

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei igjen!

Gå på System og AutoInvoice i menyen i dokumentsenteret.

Se vedlegg

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg finner ingen slik hake?

Under "dokumentprofil" har vi valgt "2" for inngående faktura, men jeg finner fortsatt ikke plass for å hake av for "automatisk tolkning".

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

I dokumentsenter går du på System - Visma AutoInvoice

Dokumentprofil

Rediger (til høyre)

Huk av for "Automatisk tolking"

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"