for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Jeg kan ikke finne ut hvor man haker av som nevnt i pkt pkt. 2?
Hos oss blir de ikke automatsik tolket i dag.
Løst! Gå til løsning.
Hei!
Visma Dokumentsenter vil ved faste intervaller sjekke om det er nye fakturaer til deg fra AutoInvoice. De nye fakturaene lastes ned fortløpende og presenteres i dokumentlisten. Trenger da ikke å lese OCR, opplysningene er korrekte. Ikke avhengig av kvalitet på scanning og fakturautskrift.
Ved å bruke Visma AutoInvoice (Løsning for elektronisk fakturering) sammen med Visma Dokumentsenter så sparer du masse bruk av papir. Du sparer også tid og kostnader.
Dere bør oppgradere versjonen av dokumentsenteret, ta evnt. kontakt med din forhandler.
Ha en fin dag.
Hei,
vi har også versjon 8.01.0 av VDC. Forstår jeg det da rett at fakturaer vi etter hvert (vi opprettet AI i dag) mottar via AI ikke blir tolket? Den eneste positive biten med AI til VDC blir da at man slipper å scanne?
Hei igjen!
Da har vi snakket sammen og jeg har opprettet en konsulentsak for oppgradering av systemet. Du vil bli kontaktet
Ha en god dag
Du må minst ha versjon 9.0 for å bruke "automatisk tolkning" på fakturaer fra AutoInvoice eller autoimport.
Vi har versjon 8.01.0
Hei
Hvilken versjon av Visma Document Center kjører du? Kanskje dere trenger å oppgradere til nyeste versjon?
Den knappen finnes ikke hos oss!
Hei igjen!
Gå på System og AutoInvoice i menyen i dokumentsenteret.
Se vedlegg
Jeg finner ingen slik hake?
Under "dokumentprofil" har vi valgt "2" for inngående faktura, men jeg finner fortsatt ikke plass for å hake av for "automatisk tolkning".
Hei!
I dokumentsenter går du på System - Visma AutoInvoice
Dokumentprofil
Rediger (til høyre)
Huk av for "Automatisk tolking"
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.