Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Feilmelding fra autoinvoice - "not an approved customer"

av Anonymous

Hei,

Får denne feilmeldingen, når jeg forsøker å sende faktura til ognr@autoinvoice.no - jeg har gått gjennom oppsett alle steder, men finner ikke hva jeg har gjort feil på klienten. Den er registrert i Elma, autoinvoice og approval. Noen som har noen tips?

 

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg aktiverte klienten i går, og har prøvd å sende både i går og i dag. Får forsøke igjen på mandag, tusen takk for svar 🙂

 

av Svein Holanger

Denne feilmeldingen kommer når Vismas scanningskontor ikke har registrert den som scannings-kunde enda. Husk å vente til dagen etter at tjenesten er aktivert før man sender en faktura til orgnummer@autoinvoice.no. Sjekk også at du virkelig har aktivert scannings-tjenesten. Hvis du har ventet til neste dag, har aktivert tjenesten og likevel får denne feilmedlingen, så må det være en feil et sted. Jeg vil prøvd en gang til, og hvis du fortsatt får samme feil, så må du rapportere dette til support.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Vi har samme problem som ble beskrevet med Not approved customer. Alt ser riktig ut, og det er satt opp for mange måneder siden. Når noen sender pdf faktrua til org@autoinvoice.no kommer faktura til oss via mail fra portal@kollektor.no. Dette har pågått så lenge at nå har også det stoppet opp, og ingen pdf faktura kommer frem.

Vi har prøvd å deaktive skannekonto og aktivere på nytt, uten hell. Hvem kan hjelpe oss med å få kontakt med skanne senter for å finne ut hva som er galt med denne kontoen?

Ber om snarlig tilbakemelding. På forhånd takk!

 

av Svein Holanger

Hei

Support skal ta dette med skanningskontoret. Er det meldt inn til support?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"