Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Språk i mail fra autoinvoice

av Anonymous

Sender fakturaer fra contracting og via autoinvoice. 

Fakturaene er på norsk språk og vises hos kunden med norsk språk. Men mailen kunden får om att han/ho har mottat en faktura kommer på engelsk. All tekst i mailen er på engelsk. 

Hvordan kan dette endres til norsk?

4 SVAR 4

av Svein Holanger

Vi skal prøve å få endret på dette slik at språket blir på norsk her også. Men foreløpig vet vi ikke når vi får prioritert dette.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk for svar.

Så da går det ikke ann å bytte språk. Det er jo meget dumt. Har fått flere henvendelser fra kunder om dette er spam eller hva det er.

av Svein Holanger

Hei

Dette har ingen ting med endringer i AutoInvoice å gjøre og har ikke sammenheng med inngående faktura. Slik jeg forstår det, er dette snakk om utgående faktura fra Visma Contracting. Dette sendes i formatet E2B inn til AutoInvoice fra Contracting. Per i dag støttes bare engelsk, når formatet inn til AutoInvoice er E2B. Andre Visma-systemer som Business og Global bruker et annet format, derfor vil e-postene følge språket til landet til mottaker av faktura.

May Britt Øybost
CONTRIBUTOR ***

av May Britt Øybost

Dette er nok en endring i siste versjon fra autoinvoice. Mange av faktura som kommer i dokumentsenter tolket av autinvoice er blitt med engelsk ledetekst etter oppdatering til ny versjon. Layout er også forandret men håper at utgående faktura vi sender til kunder er lik papirfaktura, dette har jeg ikke fått sjekket.

Håper det kommer endringer her.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"