Mine områder
Hjelp
Tone Olsen
CONTRIBUTOR ***

Vedlegg på AutoInvoice

av Tone Olsen

Jeg får ikke lagt vedlegg på AutoInvoice, følger brukerveiledningen, men jeg får likevel ikke et notat-ikon ved siden av kundenavnet, slik det vises i veiledningen deres. Det kommer imidlertid en binders foran ordren i oversikten i Ordre-ticker.

5 SVAR 5

av Svein Holanger

Hei

Ser at siste faktura dere sendte til AutoInvoice har med vedlegg. 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vedlegg til faktura i Visma Business som blir overført til Autoinvoice. 

Vedlegget til faktura har alltid kommet med før, men etter at vi oppgraderte til ny versjon 11.10.0 i Visma Business så vil ikke vedlegget bli med over i Autoinvoice.  Er det noen som vet hvordan vi kan løse dette?

 

Tor Tennvassås
PARTNER

av Tor Tennvassås

Vedlegg i autoinvoice fungerer litt ulikt avhengig av hvilket program du fakturerer fra (webfaktura, visma.net, global, business osv). I alle disse ligger det imidlertid til rette for å hekte på vedlegg.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hvilken brukerveiledning er det referert til her? Jeg forsøker å finne ut av hvordan jeg kan sende med vedlegg når jeg fakturerer via AutoInvoice.

av Stian Alexander Lie

Hei høres ut som om du ikke har standard skjermbilder.  

Jeg ville sendt,  logget på autoinvoice portalen og sjekket.  Du får link til vedlegget der Om gjør at du kan  se om det blir riktig. 

Greit evnt å teste med en kunde du har greit forhold til og som du får lov til å kreditere og fakturere på nytt om nødvendig. 

 

Stian

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"