Mijn Communities
Help
Jantine97
CONTRIBUTOR ***

Handleiding Jaarovergang 2022-2023 Visma.net HRM/Payroll

door Jantine97

Weet iemand of bovengenoemde handleiding al beschikbaar is? Ik kan alleen die van 2021-2022 vinden. Ook heb ik helemaal niets gezien over het jaarlijkse webinar jaarafsluiting. 

10 ANTWOORDEN 10
Goedgekeurde oplossing
lauraholm
VISMA

door lauraholm

@Jantine97 Het document is inmiddels beschikbaar: Jaarovergang 2022/2023 Visma.net HRM & Payroll . 

Els Barnas
CONTRIBUTOR ***

door Els Barnas

kunnen jullie er ook een downloadbare versie van maken ?

 

Els

Jantine97
CONTRIBUTOR ***

door Jantine97

@Els Barnas Als je op de 3 puntjes rechtsboven klikt, kun je een printer vriendelijke pagina te voorschijn halen. Vervolgens met rechtermuisknop op afdrukken naar PDF klikken.

Els Barnas
CONTRIBUTOR ***

door Els Barnas

ok, dank je wel. Dat kan natuurlijk ook

Els

Leon Lexence
CONTRIBUTOR *

door Leon Lexence

Helaas moeten wij hetzelfde constateren, gisteren ook uitgebreid gezocht naar de handleiding van de jaarovergang en de aankondiging van de webinar van de jaarovergang is ook aan onze aandacht ontschoten, wanneer is hier een vooraankonding over geweest.

Hopelijk dat vandaag of morgen alsnog de handleiding over de jaarovergang gepubliceerd wordt.

hennysonnenschein
CONTRIBUTOR **

Beste Leon, Volgens mij worden we niet meer op de hoogte gehouden van webinar, we moeten dat zelf in de gaten houden. Vind het ook wel lastig .  Was handiger als we bericht hierover kregen. 

Richard Molleman
CONTRIBUTOR **

door Richard Molleman

Het is nu 21 december en er is nog steeds geen handleiding van de jaarovergang 2022-2023 met controle lijst zoals vorig jaar. 

 

Els Barnas
CONTRIBUTOR ***

door Els Barnas

ik kan hem ook nog steeds niet vinden. Tijdens het webinar was de handleiding nog niet klaar.

Els

hennysonnenschein
CONTRIBUTOR **

door hennysonnenschein

Op 1 december was er webinar van jaarovergang. 

Jantine97
CONTRIBUTOR ***

door Jantine97

@hennysonnenschein Dank je. Dat heb ik dus gemist helaas. Ik heb er niets van voorbij zien komen. 

Maar ik hoop wel dat er nog een handleiding jaarovergang komt 🙂