om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Is het mogelijk om de uitbetaling van een variabel component bij één medewerker op een aparte loonkostenverdeling te laten uitbetalen?
@Nbastiaanse Hartelijk dank voor het meedenken! Toevallig was ik daar gisterenmiddag laat ook achter gekomen. Lekker verwarrend allemaal! Ik heb het getest en het werkt.
@Nico vander Bent Dit is makkelijker dan een nieuw contract opvoeren! 😆
@Monique van Berkel dat kan je wel zeggen - 😋
@Nbastiaanse dank voor je hulp 😄
@Nbastiaanse Dank voor deze tip! Het stond bij ons uit in de metadata. Nu heb ik bij Werknemer-VO een vinkje gezet bij In gebruik en Zichtbaar Talent. Ik kan alleen geen vinkje zetten bij Wijzigbaar Talent (zie printscreen). Hoe kan ik dat aanvinken?
Volgens mij moet je het veld Kostenplaatsnr. en Kostendragernr. aanvinken en niet het veld waar je nu op staat. Dat zijn de velden waar je de codes invoert en ik denk dat kostenplaats en kostendrager alleen de naam is die dan weergegeven zou worden en dus niet wijzigbaar is.
Je kunt dit toch gewoon bij het invoeren van een looncomponent gelijk invullen?
Of heb je een uitgebreidere loonkostenverdeling nodig dan de eerste 2 dimensies?
@WP-143 Nooit van gehoord, maar ik heb de handleiding gevonden. Ik ga dit even uitzoeken.
Als de mutatie via het Excel van de import periodevariabelen gedaan wordt, kun je een afwijkende kostenplaats aangeven
@Monique van Berkel was in HRCE een prachtige oplossing. Ik sluit me hierbij volledig aan. heb nu als work around tijdelijke uitbreiding opgevoerd - geen uren en dan de variabele component erin.
Als niemand anders een briljant idee heeft, dan ga ik dat ook maar doen. Wel een beetje omslachtig! 😕
weet niet of het briljant 😋 is maar wist geen andere manier voorlopig.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.