Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Geupload diploma blijft ergens hangen. Wat gaat er fout?

door FBB Zorgboog

@Remco te Ronde Ik heb gisteren als test een fictief diploma als foto geupload via de app-functie uploaden diploma en certificaat. Bij mij in de app staat dat deze in behandeling is, maar de afdeling personeelszaken ziet deze mutatie niet in Selfservice verschijnen, terwijl zij wel geautoriseerd zijn voor de Workflow-actie behandelen PA.

Wat kan er aan de hand zijn?

(ik wilde deze vraag als onderwerp bij het kennisitem plaatsen maar daar had ik geen optie voor opmerking plaatsen helaas)

5 ANTWOORDEN 5
Jolanda van Logten
CHAMPION *

door Jolanda van Logten

Dit speelt bij ons ook @FBB Zorgboog 

Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

Hoi @Jolanda van Logten en @FBB Zorgboog ,

Zouden jullie beide in Mijn Youforce / Beheer / Configuratie profiel willen kijken naar ''Worfklow overzicht / Aanvragen & uploaden'' of de diploma uploads daar toevallig wel een mutatienummer hebben? Of staat daar een ''waarschuwing'' met uitleg wat er aan de hand is?

Groet,

Remco te Ronde
Jolanda van Logten
CHAMPION *

@Remco te Ronde Dank je wel voor je verhelderende antwoord. Het was hier even troebel..... Het werkt weer zoals het hoort!

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Remco te Ronde heel goed, geen moment aan die optie gedacht 🙄 maar bij mij staat inderdaad Waarschuwing.

Blijkbaar kan de workflow niet worden gestart omdat de naam van de activiteit niet overeenkomt met de handleiding. Ik ga het nakijken.

door Remco te Ronde

Hoi @FBB Zorgboog ,

Wij gelukkig wel. Wellicht kan het volgende kennisbankartikel je ook nog verder helpen:

Diploma/certificaat: Ik ben bezig met testen, maar ik zie na indienen geen Self Service workflow

Maar vermoedelijk heb je het snel volledig werkend. Gaat helemaal goed komen!

Groet,

Remco te Ronde