Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

Probleem met inloggen op app via eigen mailadres, @onyouforce.com adres gaat wel goed

door Raymond_de_Rozario

Goedemiddag,

 

Ik heb een Android toestel met v14 en One UI versie 6.1

App versie 2.4.5 (update 10 juli)

 

Ik log in met mijn @MCl.nl mailadres

 

Na het ingeven van mijn mailadres ik word omgeleid naar ons web portaal (citrix) waar ik mijn mcl gebruikersnaam en wachtwoord op kan geven, gevolgd door een authenticator code. na het bevestigen zien ik alleen een blanco scherm met bovenin de tekst "inloggen youforce" en een pijl die naar links wijst.

 

Wanneer ik op mijn telefoon naar ons intranet ga, dan moet ik mij aanmelden via hetzelfde webportaal, dit gaat wel goed. 

 

Inloggen op de app met mijn @onyouforce.com adres gaat wel goed. Medewerkers die in loondienst zijn van het MCL loggen op computers in via SSO en maken geen @onyouforce.com account aan. Dit is geen optie.

 

Meer mensen die hier tegenaan lopen die normaliter via SSO inloggen?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

5 ANTWOORDEN 5
Maarten VB
VISMA

door Maarten VB

@Raymond_de_Rozario Ik denk inderdaad dat je er goed aan gedaan hebt om een ticket aan te maken. Maar alvast uit intresse: Heb je hier alleen last van bij de Youforce app of ook als je via je "@mcl.nl" probeert in de te loggen op bv mijn.youforce.com op een laptop ?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎24-07-2024 16:24 door Raymond_de_Rozario )

Hoi @Maarten VB , 

 

Hier heb ik alleen last van bij de App (het heeft een tijd goed gewerkt). Wanneer ik via mijn @mcl.nl adres inlog op youforce, dan treedt sso in werking en log ik gewoon in.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Hoi Raymond, 
Ik ben wel benieuwd wat er bij jullie speelt want dit kan bij ons ook gebeuren. Mocht je meer info hebben via de Me melding, zou je die dan hier willen delen met ons?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

natuurlijk @Rob99 , geen enkel probleem


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Ik heb ondertussen ook al een melding aangemaakt via 4Me, maar ik wilde hier ook even peilen.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden