Mijn Communities
Help
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

Rol toekennen aan extern salarisbureau

door Linda_FB_WMD

Hallo,

Ik ben bezig om de declaratie module van de Youforce app in te richten, waarbij we gebruik maken van een extern salarisbureau. De contactpersonen voor dit bureau (momenteel 5 mensen) loggen allemaal in met een certificaat nummer en hebben dus geen dienstverband aan zich gekoppeld in Beaufort. Nu wil ik een extra controle bouwen op de declaratie; naast de leidinggevende moet het salarisbureau de declaraties kunnen beoordelen. Ik heb in Beaufort de rol van salarisadministratie aangemaakt, maar kan deze in de organisatiestructuur dus niet koppelen aan de contactpersonen van het salarisbureau. Is het alleen mogelijk dat zij de declaraties controleren als zij elk met een eigen 'dienstverband' in Beaufort geregistreerd staan en dus ook als R nummer in gebruikersbeheer komen en niet met een IC nummer? 

2 ANTWOORDEN 2
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

door Linda_FB_WMD

Bedankt voor je snelle reactie. Ik was er al bang voor dat het niet anders zou kunnen.

Goedgekeurde oplossing
Bastiaan Friederichs
VISMA

door Bastiaan Friederichs

Dat klopt helemaal. 

Er is een persoon met dienstverband nodig om een roltoewijzing te maken (of te exporteren naar alle andere Youforce modules).
Dit artikel geeft misschien wat houvast op het moment dat je een "R-account" gaat gebruiken i.p.v. het bestaand "IC-account": Hoe kan je realiseren dat een HR-professional nog maar één account nodig heeft voor Youforce?