om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wij merken dat managers wel de taak van het goedkeuren van het intrekken van verlof in de app te zien krijgen vanuit de nieuwe verlofmodule maar dat deze taak niet in de desktop versie staat van de inbox. Dit zou betekenen dat managers die liever via de desktop werken alsnog altijd de app moeten pakken om hierop te kunnen monitoren. Zelfde geld voor mij als beheerder. Is hier een makkelijke oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is bijzonder... Mijn team is namelijk nog bezig met het ontwikkelen van notificaties voor Verlof. Het zou dus niet mogelijk moeten zijn dat er taken in de Inbox staan v.w.b. de nieuwe verlofmodule...
Je zou dat even kunnen bespreken met de consultant die jullie (heeft) begeleid, of een ticket openen bij ons Service Center. Geef daarbij dan aan - liefst met enkele screenshots - waar je de taak voor het controleren van een verlof-intrekking ziet.
Alle functionaliteit die in de Youforce app zit is ook beschikbaar via Mijn Youforce. De schermen om de module te beheren zijn alleen beschikbaar op de desktop (https://admin.leave.youforce.com). Helpt dit?
Goedemorgen Bastiaan,
Misschien heb ik het niet helemaal goed verwoord, manager ziet de taak als hij op verlof drukt, niet in de inbox in de app, dat klopt. Als ik jou zo begrijp moet dit nog ontwikkeld worden dus dat is voor ons wel goed om te weten zodat we dit kunnen communiceren naar de manager zodat men regelmatig onder verlof controleert of daar iets staat van ingetrokken verlofopnames. Voor nu in ieder geval bedankt!
Dat klopt helemaal zoals je het zegt. Dus nu heeft de manager onder "HR voor anderen" (zowel op Mijn Youforce als in de Youforce app), via de knop Verlof, het overzicht van te controleren verlofopnames / -intrekkingen.
Zie je link in Mijn Youforce nog niet, dan moet je die even koppelen. (Zie hoofdstuk 2.1, in de handleiding)
Binnenkort komen er (push-)notificaties in de Inbox om gebruikers te informeren.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.