Mijn Communities
Help
Maarten de Vries ZHGA
CONTRIBUTOR **

Branding: de mogelijkheid om je eigen logo in de mail te zetten

door Maarten de Vries ZHGA

We zouden graag ons eigen bedrijfslogo en onze eigen tekst in de mail willen die naar de ondertekenaars gaat, in de functionaliteit e-signing.

5 ANTWOORDEN 5
tjeerdhaa
VISMA

door tjeerdhaa

We zijn bezig om functionaliteit voor het zelf aanpassen van de tekstinhoud van de e-mails en logo's te implementeren. Verder zal het mogelijk worden om voor een ondertekenaar aan te geven welke spreektaal er dient te worden gebruikt. Daarmee kunnen er aparte mails voor NL en EN opgesteld worden. Uiteraard is het ook mogelijk om de standaard mail aan te passen naar een combinatie van NL en EN.

Ditske Loos1
CONTRIBUTOR ***

door Ditske Loos1

Goedemiddag, 

Dit geldt ook voor ons. Wij zouden ook graag de datum bij 'Deze zijn beschikbaar tot' aan willen passen. (of er iets voor of na willen plaatsen).

tjeerdhaa
VISMA

door tjeerdhaa

We zijn bezig om het personaliseren van resources (logo's en e-mailteksten) mogelijk te maken. We hopen hier voor het eind van het jaar een oplossing voor te leveren.

 

Het personaliseren van een afzender e-mailadres vereist wat technische handelingen die gedaan moeten worden door de eigenaar van het maildomein. Dit kunnen we niet met self-service oplossen. Ik verwacht dat we hier wel een procedure voor op kunnen zetten, maar dit moet aan onze kant eerst nog besproken worden.

Peter Mekel
CONTRIBUTOR ***

door Peter Mekel

Dit zou voor ons ook handig zijn.

Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *

door Eelko Gerritse HAN

Wij zouden ook graag de tekst in zowel Nederlands als Engels willen versturen. Want hoe weet je anders dat je in het vervolg scherm voor Engels kan kiezen.

Daarnaast zouden we een eigenmail adres willen gebruiken voor het versturen. Nu heb je een Youforce No-reply mail adres en dan een plaatje van Visma|Raet en pas onderin onze bedrijfsnaam. Ik kan me voorstellen dat mensen dit als spam zien.