Mijn Communities
Help
Elly 8K
CONTRIBUTOR *

Dubbele loonstroken bij 2 dienstverbanden

door Elly 8K

Goedemorgen,

Wij hadden voor de werknemers met 2 dienstverbanden een weergave van een samengevoegde strook in het salarisdossier. De medewerkers zagen dus maar 1 strook.

Vanaf de verloning van mei zijn er ineens 3 loonstroken zichtbaar voor de medewerker.

Eén voor dienstverband 1, één voor dienstverband 2 en één samengevoegde strook.

We willen de medewerkers hierover informeren (of het een en ander aanpassen) omdat dit verwarrend is voor de werknemers. 

Is dit iets nieuws? En waar kan ik de informatie daarover vinden? 

Weet iemand hier meer vanaf?

Groeten Elly

9 ANTWOORDEN 9
Rimco de Rooij
CONTRIBUTOR **

door Rimco de Rooij

Bij de overgang van ADP naar Visma|Raet was 1 van de goede punten dat er maar 1 strook werd gepresenteerd en 1 betaling. Vanaf mei dus nu 3 stroken, wat absoluut niet wenselijk is. 

Graag dan ook terug naar de oude situatie van 1 werknemersstrook, dit moet toch programmatuur technisch mogelijk zijn.

We hebben hiervoor ook een ticket aangemaakt.

Evert van Manen
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Evert van Manen

In de release notes van juni 2025 is dit beschreven en in juni komen lege (transitievergoedings) stroken niet meer voor.

2025-06/9 Lege salarisstroken worden niet meer afgedrukt

Aanleiding

Op 20 mei hebben we dit bericht geplaatst, met betrekking tot lege salarisstroken die werden aangemaakt voor inkomstenverhoudingen voor transitie-/ ontslagvergoedingen. Deze lege stroken werden aangemaakt als er in het verleden sprake was van een transitievergoeding.

Aanpassing

We hebben dit probleem opgelost. Vanaf juni worden deze niet meer aangemaakt als er geen berekening op de transitievergoeding meer van toepassing is.

Bella123
CONTRIBUTOR *

door Bella123

Waar vind ik mijn loonstrook nu? 

Jannie Zwiers
CONTRIBUTOR **

door Jannie Zwiers

Ook wij vinden dit zeer verwarrend. In het verleden zag je dit onder salarisstrook werkgever, dat was handig maar dit naar onze mening niet. We wilden deze uitsluiten voor publicatie maar dat lukt niet. Ook wij horen graag hoe we dit kunnen aanpassen of hoe we dit kunnen uitleggen aan onze medewerkers.

AlbertoJ2000
CONTRIBUTOR *

door AlbertoJ2000

Helemaal mee eens, wij lopen hier ook tegenaan.blank.png Het zou fijn zijn als er een optie komt om dit soort informatie duidelijker te positioneren of te verbergen indien nodig. Hopelijk komt er snel een update of workaround hiervoor.

Goedgekeurde oplossing
SaskiaSpijkers
CONTRIBUTOR *

door SaskiaSpijkers

Dit stond in de releasenotes. Aanpassing vanuit Visma. Je kan dit niet aanpassen, heb ik namelijk nagevraagd omdat wij deze wens ook hadden.

Elly 8K
CONTRIBUTOR *

door Elly 8K

Ah top. Daar heb ik volledig overheen gelezen. Maar dan weet ik in ieder geval waar ik moet zoeken als er vragen over komen.

AngelaHeins
CHAMPION *

door AngelaHeins

Dit zien wij ook vanaf mei 2025. In april en daarvoor was dit niet.

Tessa Oosterbroek
CONTRIBUTOR **

door Tessa Oosterbroek

Bij ons dezelfde situatie. Ik hoor ook graag hoe dit aangepast kan worden.