om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wij krijgen meldingen van de bekende stekker in Flex Benefits.
Hebben jullie hier ook last van?
Bij ons gemeente Tytsjerksteradiel en Achtkarspelen ook stekkermeldingen. Kon er zelf vanochtend nog in, maar nu niet meer.
Beste @Anja Huisman,
Advies zou zijn om je cookies te verwijderen, Google of Edge zal aangeven van het afgelopen uur. Het advies is om vanaf het begin te verwijderen.
@Giovanni Slemmer , dat was ook het eerste advies wat ik aan de betreffende medewerker gaf. Hij gaf aan dat dit niet had geholpen. Nu zelf de cookies verwijderd en mijn stekkermelding is weer opgelost! Bedankt!
Ook bij ons (Nationale Politie) nu de eerste collega die de loszittende stekker in beeld krijgt. Graag een update Giovanni of André.
Hier ook (Gemeente Hengelo) nadat het eerst werkte vanmorgen nu de stekkermelding voor onze medewerkers. Hoe kan dit?
Gemeente Den Helder heeft opnieuw een stekkermelding
Vanmorgen was flex benefits te naderen, maar nu weer een stekkermelding.
Vanochtend deed hij het bij ons, maar helaas nu ook stekkermelding bij Gemeente Amersfoort.
Hier ook stekker meldingen
Hier hebben we ook last van een storing. Er zijn stekker meldingen of pagina's laden niet (ook niet na opnieuw inloggen of lang wachten).
Hier ook stekkermeldingen. Alles is supertraag!
Goedemiddag,
We hebben inderdaad de stekker melding gehad echter zou dit nu opgelost moeten zijn, we zien dat er wel een vertraging is. We zijn dit nu aan het monitoren.
Hallo allemaal ook bij ons helaas weer.....stekker meldingen.
Hier ook meerdere stekkermeldingen ontvangen.
Hier ook nog steeds stekker in beeld, had dit gemeld in andere item over FB, want nog steeds niet de juiste budgetten in beeld bij de medewerkers. De laatste update over dit probleem dateert alweer van maandag 24 juni als ik het goed heb...
@Giovanni Slemmer Ook Stater NV ervaart problemen met Flex Benefits. Stekker logo doemt weer op.
@Giovanni Slemmer is dit bekend bij Visma Raet, aangezien er op de verstoringspagina geen meldingen overgemaakt zijn.
Hier hebben wij ook al meerdere stekkermeldingen gekregen.
Hier (Gemeente Den Helder) ook een stekker
Hier ook stekker!
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.