om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Dag,
Wanneer mijn collega's en ik op HR Core Online klikken krijgen wij dit scherm. Meer mensen last van?
Opgelost! Ga naar oplossing.
vandaag heb ik de hele dag een Beaufort kunnen opstarten, is er opnieuw een storing?
Bij ons werkt het weer 🙂
Bij ons inmiddels ook.
Wij hebben hier ook last van. En de laatste call hierover van begin mei, toen we dezelfde problemen hadden, weer heropend.
Ook bij mijn doet hij het nog steeds niet.
@Anonymous: Jij geeft aan dat de storing weer verholpen is, en het bericht bij Verstoringen hierover is inmiddels ook afgesloten. Toch ervaart mijn organisatie nog steeds problemen met inloggen. Wij worden na een minuut verwezen naar de inlogpagina van Visma Raet.
Ik lees hier in het forum dat meerdere organisaties met dit probleem kampen. Dus voor een gedeelte van jullie klanten is het opgelost, en voor een gedeelte niet. Willen jullie toch even verder kijken naar het probleem?
Voor ons geldt ook hetzelfde. Ook hier problemen met inloggen in BO4. Ook wij worden weer verwezen nog de inlogpagina van Visma.
Voor ons geldt hetzelfde, bij 3 verschillende gemeenten kunnen we niet inloggen in BO4.
Helaas hebben wij ook dezelfde probleem
Visma zegt dat dit opgelost is, maar helaas niet.
om 12:49 kunnen wij er ook nog niet in.
Ook wij kunnen er nog niet in.....
Ondanks berichtgeving dat het probleem verholpen zou zijn, kunnen onze gebruikers nog steeds niet inloggen in BO4.
Hallo,
Bij ons werkt het ook niet en we zien dat de verstoring is afgemeld.
Beaufort start niet meer op - Visma Community
@Marleenvanderhak kun jij hier iets mee?
Bij ons ook werkt ook nog niet
Het opstarten van HR Core online start hier ook nog niet op.
Bij ons hetzelfde probleem.
Citrix verbinding verbroken en bij opnieuw een poging het inlogscherm van Raet.
Het lijkt erop dat de storing verholpen is. HR-Core Online en Beaufort openen nu weer.
Ik zit er weer in! 👍
Volgens mij niet
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.