Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Begin of einddatum aanpassen in B4

door Roel_Harmsen

Goedenavond allemaal,

Soms gebeurt het nog weleens dat een manager iemand invoert met een verkeerde begin- of einddatum. Nu laat ik hen altijd een nieuw DV aanmaken. Echter dit moet toch makkelijker kunnen?
In beaufort zit iets met begindatum ********, weet even niet meer hoe het heet. Echter wanneer wik dat wil gebruiken krijg ik het niet goed in orde.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan doen zonder een nieuwe mutatie? Of kan dat überhaupt niet?
EN dan moet de begindatum ook goed doorgaan naar GEMAL.

Alvast bedankt.

6 ANTWOORDEN 6
Rimco de Rooij
CONTRIBUTOR **

door Rimco de Rooij

Wil je het aanpassen in HRCore/BO4? Dan zul je de genoemde rubrieken met ingangsdatum 1 voor 1 moeten muteren lijkt me. Of bedoel je dat niet?

Petra Koenders
CHAMPION **

door Petra Koenders

Hoi Roel 

Volgens mij heeft RAET dit goed beschreven bij support. Zie hier het schermafdruk. Ik heb verschillende keren met deze manier gewerkt en dat ging goed. 

PetraKoenders_0-1750183835059.png

Roel_Harmsen
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Roel_Harmsen

Hoi @Petra Koenders 

Vreemde is dat ik het meermaals bij medewerkers heb geprobeerd die nog niet gekoppeld zijn aan GEMAL, maar ik het niet voor mekaar krijg. Dus ergens doe ik wat verkeerd, maar weet niet goed. Ik zou de begindatum moeten kunnen aanpassen dat het ineens goed gaat. Maar dan zit ik met de historie velden van andere rubrieken.

Petra Koenders
CHAMPION **

door Petra Koenders

Hoi Roel, 

het klopt als je de methode van RAET aanhoudt dat bij het koppelen naar gemal met de juiste indienst datum ook de historie in andere rubrieken moeten meegaan. Als dat bij jou niet lukt, ondanks de beschrijving van RAET dan is dat wel vreemd.  Kun jij het hier beschrijven? Of RAET toch vragen via een call? 

Roel_Harmsen
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Roel_Harmsen

Hallo @Marcel Bouman ,

Mij lukt het niet op dit moment, daarom hoopte ik op het verlossende woord hiero 🙂
Hopelijk heeft er iemand meer ervaring mee.

Marcel Bouman
CHAMPION ***

door Marcel Bouman

Roel, ik denk dat je deze functie bedoelt?

MarcelBouman_0-1750140425509.png

Ik gebruik(te) deze zelf alleen sporadisch voor de juiste begindatum tbv koppeling RVM, dus heb er geen ervaring mee. Maar het kan het proberen waard zijn. Controleer dan goed of de ingangsdatum (evt. historie) goed is gecorrigeerd, evt bij een testmedewerker.