Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION **

EDI bosv geboortejaar 2021

door RobZuethof (Bijgewerkt ‎11-08-2022 10:55 door RobZuethof )

Wij hebben voor een medewerker bosv aangevraagd vanaf 02-08-2022 via EDI.

geboortedatum kind 11-08-2021. Dus nog recht op ruim een week bosv. Via EDI verzonden, maar foutmelding bij EDI. De eerste verlofdag moet na de geboortedatum liggen,

Zijn er meer mensen met deze melding?

 

RobZuethof_0-1660207868701.png

RobZuethof_0-1660208096770.png

 

 

 

 

7 ANTWOORDEN 7
Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Goedemiddag,

 

Er zijn inderdaad nog wat opstartproblemen met de EDI-berichten voor het betaald ouderschapsverlof.

 

We zijn aan het uitzoeken wat er verkeerd gaat. Zodra er meer nieuws is zullen we hierover ook een bericht plaatsen op de community.

 

Daarnaast is het ook wel handig voor ons als we een aanvraag hebben waar een schermprint bij zit van het Logboek op youforce met de foutcode van het UWV.

 

Van een aantal van jullie heb ik die wel gezien, maar ik geloof niet van allemaal.

 

Vriendelijke groet,

Saskia

Andrea Hulstein
CONTRIBUTOR ***

door Andrea Hulstein

Hallo @Saskia Pot , wat is hiervan de stavaza? Wij hebben nu ook deze foutmelding bij EDI.
Op de  community vind ik hierover zo 123 geen berichtgeving.
Ik hoor graag, alvast dank!

Els van der Marel
CONTRIBUTOR **

door Els van der Marel

Ik ben ook wel benieuwd naar de stavaza. Op 2 november hebben wij hiervoor een melding aangemaakt en deze is nog niet opgelost.

Ido Til
CONTRIBUTOR **

door Ido Til

Ook bij ons worden alle edi meldingen niet verwerkt bij het UWV. UWV geeft aan dat bepaalde data niet goed door komt en dat dit ook al met Raet is afgestemd. Mis dan een duidelijke terug koppeling hierop, nu gaat iedereen met het UWV bellen waarom en geen WAZO uitkeringen in het portaal zichtbaar zijn. Waarom krijgen de klanten hierover dan geen bericht om onnodig werk te voorkomen?

Monique van Malsen
CONTRIBUTOR *

door Monique van Malsen

Bij ons worden alle EDI's (deze zijn niet te vroeg ingestuurd) ook afgewezen met reden: eerste verlofdag moet na de geboortedatum liggen. In alle gevallen is de verlofdatum ook (ruim!) na de geboortedatum. Wat is de reden dat deze EDI's worden afgewezen?

Foutmelding 98

E Heemskerk
CONTRIBUTOR **

door E Heemskerk

Hallo,

Je kan dit bericht pas op 12-8 insturen, aangezien je aangeeft dat het verlof is opgenomen en dat kan je op 11 augustus nog niet verklaren over 11 augustus.

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

gaat wel over augustus 2021