Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

HRcore Beaufort start traag op?

door Raymond_de_Rozario

Ik heb ook al een melding via 4Me aangemaakt, maar ik wil even pijlen of er meer klanten zijn die ook na 08:30 - 09:00 vinden dat Beaufort traag start.

 

Tekst uit melding Aanvraag #32358633 | Visma | Raet - Customers Account (4me.com):

’s Ochtends start ik 1x Beaufort op, omdat ik niet meer nodig heb. In de loop van de ochtend bemerk ik dat ik vaker een 2de of soms een 3de Beaufort nodig heb voor verschillende controles. Dit is vaak pas na 08:30 - 09:00.

 

Nu is het bijvoorbeeld 09:45 en moet ik meer dan 3 minuten wachten (stopwatch), voordat Beaufort opgestart is. Dit is niet alleen bij mij zo, maar bij meerdere gebruikers, op verschillende computers. Wij gebruiken  MS-Edge als browser.

 

 

Raymond_de_Rozario_1-1676278841945.png

 

Aangezien Beaufort via Citrix start, hebben cookies opschonen geen nut. Het opstarten in een incognito venster werkt bij ons niet, aangezien ik dan niet door de firewall kom

 

Sommige collega’s geven aan het “normaal” te vinden dat Beaufort traag start, dat vind ik een kwalijke zaak.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

8 ANTWOORDEN 8
Goedgekeurde oplossing
Ben Jakobsen
VISMA

door Ben Jakobsen

Goedemiddag

 

We hebben onderstaand bericht geplaatst

BenJakobsen_0-1676550717104.png

 

Waarmee we hopen dat de inlogproblemen zijn opgelost

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Hallo @Ben Jakobsen ,

 

Ik had @Sandra Groenewoud ook al een PB gestuurd, maar het bericht geeft aan dat het alleen om de traagheid bij opstarten gaat. Het werken binnen Beaufort zelf is ook meer dan traag. Misschien kunnen jullie het bericht aanpassen?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

Hier vanochtend ook weer problemen met starten van Beaufort en J:\ Drive. Storingsmelding over ingediend bij Visma; lijkt een citrix-issue,

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Nu is bij ons beaufort in algemeen zeer traag.Openen van schermen gaan zeer traag. Voor productie-werkzaamheden is dit niet te doen.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

N.a.v. mijn melding https://customers-raet.4me.com/requests/32358633 is gebleken dat n.a.v. Change 4363570 de traagheid in onderzoek is. Kan iemand bij V|R een algemeen bericht plaatsen?

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Raymond_de_Rozario Beaufort start nu normaal op. Maar ik heb het ook met de J: schijf dat je erop klikt en dat er niets verschijnt, dan klik je nog een paar keer, en vervolgens is het inderdaad na een paar minuten pas dat je dan meerdere keren de J:schijf hebt opgestart. Het lijkt net alsof er dan niets gebeurd, maar op de achtergrond draait het wel. Dit is niet altijd zo, maar het komt de laatste tijd wel vaker voor.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@cvanstijn bij ons gaat juist de j-schijf weer erg snel. Beide keren gaat het om de Citrix-omgeving


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Hor Raymond, ook Karakter ervaart een grotere vertraging bij het opstarten van Beaufort/HrCore.