Mijn Communities
Help
Kim van Zundert1
CONTRIBUTOR **

Importeren nieuwe salarisregeling

door Kim van Zundert1

Hallo,

Is er een handleiding hoe wij de nieuwe salarisregeling kunnen importeren?

5 ANTWOORDEN 5
Kim van Zundert1
CONTRIBUTOR **

door Kim van Zundert1

Ja, klopt. Ik zie namelijk wel bestanden klaar staan op de J/drive. Daarom dacht ik dat dit de nieuwe salaristabellen waren.

KimvanZundert1_0-1735030123928.png

Maar ik begrijp uit je verhaal dat ik in principe alleen deze twee stappen moet doen:

1. gebruik functie 215015 - Import gegevens salarisregeling

2. daarna functie 160060 - Bepalen bruto salarissen (eventueel met een selectie voor de gewenste regeling)

Want nu krijg ik als ingangsdatum 01/07/2024

En verder hoef ik niks te doen met bestandsuitwisseling of op de j/drive.

Marcel Bouman
CHAMPION ***

Dit zullen inderdaad nog de oude tabellen zijn. Die kun je importeren en verwerken maar dan zal er niets veranderen (maar ook niets fout gaan).

Je kan volgende week voor de zekerheid de bestanden in kladblok openen en een paar checks doen op de juiste/nieuwe bedragen. Als het klopt dan bovenstaande stappen uitvoeren. En denk er aan om daarna natuurlijk ook de salaristabellen te exporteren naar  Youforce met functie 175510 - Incidentele export TM en HSS.

Met bestandsuitwisseling hoef je hierbij inderdaad niets te doen. Zowel Beaufort als de J:/drive staan in dezelfde Raet-omgeving, dus daar heb je geen omkijken naar.

Marcel Bouman
CHAMPION ***

door Marcel Bouman

dat kun je in de handleiding van Beaufort vinden. Maar kort gezegd:

1. gebruik functie 215015 - Import gegevens salarisregeling

2. daarna functie 160060 - Bepalen bruto salarissen (eventueel met een selectie voor de gewenste regeling)

Kim van Zundert1
CONTRIBUTOR **

Bedankt. Dit moet lukken maar hoe kan ik de nieuwe bedragen koppelen, zodat deze worden meegenomen?

Marcel Bouman
CHAMPION ***

bedoel je hiermee de nieuwe bedragen per 01-01-2025? Ik lees in de releasenotes dat bij diverse CAO's de nieuwe tabellen per 31 december beschikbaar zijn (na release).