Mijn Communities
Help
Alex van Hekezen
CONTRIBUTOR ***

Stuurgegeven: Wat is AS_Grens?

door Alex van Hekezen

Ik kan me herinneren dat er een overzicht was van wat iedere actieve signalering doet, maar ik kan deze niet meer vinden. Ik zou graag beter begrijpen wat AS_Grens doet:

 

AS_GRENS Max periode uitzetten acties in verleden (mnd)

 

Zorgt het instellen van dit stuurgegeven ervoor dat Actieve Signaleringen niet worden gegenereerd met een rappeldatum van te ver in de toekomst? Dat zou ik namelijk graag instellen om de wachtrij van AS te verkleinen en beter te kunnen managen.

4 ANTWOORDEN 4
Goedgekeurde oplossing
Samantha9
CONTRIBUTOR **

door Samantha9

Een overzicht van de stuurgegevens voor AS kun je terugvinden in de Help van Beaufort zelf.

Als je zoekt op 'Stuurgegevens AS Generiek' krijg je onderstaand lijstje:

 

Samantha9_0-1708426357196.png

 

Alex van Hekezen
CONTRIBUTOR ***

door Alex van Hekezen

Ah, niet waar ik op hoopte maar wel heel fijn om te weten! Dankjewel voor het antwoord.

Sita Wennekes
CHAMPION *

door Sita Wennekes (Bijgewerkt ‎20-02-2024 10:58 door Sita Wennekes )

AS_GRENS etc. zorgt ervoor  dat acties in het verleden niet verder terug wordt gegenereerd dan het aantal maanden dat je hier hebt ingevoerd. Bij ons staat het stuurgegeven op 0.

Alex van Hekezen
CONTRIBUTOR ***

Bedankt voor het antwoorden! Ik begrijp deze alleen niet. Hoezo acties in het verleden? Zorgt dit stuurgegeven er dan voor dat een actieve signalering niet een actie start voor historische data? Dus dat bijvoorbeeld een signalering dat een medewerker bijna uit dienst is niet wordt getriggered voor medewerkers die al uit dienst zijn?