Mijn Communities
Help

Vragen releasenotes 2025-05

door Frank JHM Poell (Bijgewerkt ‎18-04-2025 11:37 door Frank JHM Poell VISMA )

Op het ideeënportaal kwam het verzoek om naar aanleiding van de gepubliceerde HR Core releasenotes vragen te kunnen stellen in geval van onduidelijkheden. Omdat we uiteraard die vragen willen beantwoorden is dit releasenotes gerelateerd forumtopic 'Vragen releasenotes 2025-05'' aangemaakt. Klik hier om naar de releasenotes te gaan. 

In dit topic kun je je releasenotes gerelateerde vragen stellen, we zullen daar dan zo spoedig mogelijk op reageren. En wellicht heeft een andere gebruiker ook wel een antwoord op de gestelde vraag!

We hopen op deze wijze ook meer feeling te krijgen met de vragen die de releasenotes zoal opleveren, zodat we hier bij het schrijven ervan al rekening mee kunnen houden. Na een aantal maanden zullen we evalueren in hoeverre deze opzet de gewenste waarde oplevert.

22 ANTWOORDEN 22
Marcel Bouman
CHAMPION ***

door Marcel Bouman

@Frank JHM Poell een vraag (voor mijn juiste begrip) over de tekst met betrekking tot aanlevering van het e-mailadres in UPA: ik verwacht dat er ipv P01035 - e-mail zakelijk, P01034 - e-mail privé moet staan? Gaat om de laatste alinea in de RN 2025-05:

Privé e-mailadressen (P01035 E-mail adres werk) worden automatisch doorgegeven indien rubriek P02861 Machtiging doorgeven privé e-mailadres UPA de waarde 1 krijgt. U hoeft hiervoor geen actie te ondernemen. 

Goedemiddag @Marcel Bouman excuus voor de verwarring, je hebt gelijk. Ik pas het direct even aan in de release notes!