Mijn Communities
Help
Monique1
CONTRIBUTOR ***

Problemen inbox Mijn Youforce

door Monique1

Wij hebben momenteel problemen met de inbox in Mijn Youforce. Medewerkers krijgen meldingen te zien als "Inbox tijdelijk niet beschikbaar":

 

Monique1_2-1701075086355.png

 

Gevolgd bij het verversen van de pagina via F5 door "Vanwege problemen zijn niet alle notificaties geladen":

 

Monique1_1-1701075028647.png

 

Managers krijgen ook de melding "Vanwege problemen zijn niet alle notificaties geladen":

 

Monique1_3-1701075138880.png

 

Ik heb al een melding aangemaakt bij support. Hebben andere klanten hier ook last van?

 

 

6 ANTWOORDEN 6
Goedgekeurde oplossing
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo allemaal, 

 

Zojuist heb ik bericht ontvangen dat het probleem opgelost is.
Bedankt voor het melden! 

 

Groeten Lotte

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo allemaal, 

Excuses voor het probleem in de inbox. Er wordt momenteel hard gewerkt aan de oplossing ervan. 
Ik zal jullie updaten zodra het probleem is opgelost. 

Groeten Lotte

Natalja Klavers1
CONTRIBUTOR **

door Natalja Klavers1

We ervaren exact hetzelfde. Wordt hier aan gewerkt?

NataljaKlavers1_0-1701079665611.png

 

door Andrea de Bie - Hazelhof

Wij hebben deze meldingen ook. 

Pimkuijer
CONTRIBUTOR **

door Pimkuijer

Wij ervaren deze problemen ook, heb eigenlijk sinds vorige week maandag al problemen met de inbox, toen werkte het al vrij traag maar werkte het herladen nog wel, dat lijkt nu ook niet meer te werken.

Taken komen ook niet altijd door vanuit Self Service. Ook al een openstaand ticket maar daar is nog geen actie op ondernomen. Geen betrouwbare werkvoorraadbron op dit moment helaas.

ETeppema
CONTRIBUTOR ***

door ETeppema

Wij hebben precies hetzelfde? Is dat sinds vandaag? Of is dit probleem al iets langer aanwezig. 

Een manager ziet namelijk geen taken staan terwijl die er wel zijn maar dat was vorige week al zo. Hierdoor zijn er declaraties niet goedgekeurd en dus niet uitbetaald deze maand. Heeft dat hier ook mee te maken?