Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Salarisdossier niet zichtbaar

door Roel_Harmsen (Bijgewerkt ‎06-12-2023 08:39 door Roel_Harmsen )

Dag,

 

Het salarisdossier is niet zichtbaar als tegel. Heb deze wel aangezet zoals te zien in de screenshot.

Wat doe ik hierin niet goed? Moet ik nog wat aanzetten?

 

Medewerker logt in met onyouforce.com account.

Roel_Harmsen_0-1701848326363.png

 

8 ANTWOORDEN 8
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Misschien goeie aanvulling. Het gaat om het salarisdossier van anderen en niet die van de mw zelf.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo @Roel_Harmsen

 

Dat is inderdaad een goede aanvulling. 

In autorisatiebeheer betreft het een ander recht: Salarisdossier Gemal. Als je dit recht geeft aan de gebruikers die het salarisdossier van anderen mogen zien, dan zullen zij deze ook terugzien in Mijn Youforce. 

 

Uiteraard is het dan ook van belang dat jij onder 'configuratie links Mijn Youforce' ook salarisdossier gemal aan een categorie toevoegt onder HR voor anderen. 

Groeten Lotte

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

dag,

 

Gemal salarisdossier had ik al toegevoegd, evenals bij configuratie links mijn youforce.
Maar dan geeft het systeem aan geen rechten, terwijl dit wel altijd was.

 

De instellingen om te zien wie erin mogen, waar kan ik die vinden. Het is een beetje zoeken waar alles staat nu

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo @Roel_Harmsen

 

Dat ligt dan aan de autorisaties die zijn gedaan in de module zelf. Misschien helpt deze pagina je verder om de rechten in te stellen van Salarisdossier gemal zelf.  https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-Dossier/Salarisdossier-Productdocumentatie/ta-p/4...

 

Groeten Lotte

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Waar in MijnYouforce kan ik de PDOL autorisatie vinden? Want dat lukt mij dus niet.

En de handleiding van die pagina is nog voor de tegel versie.

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

De foutmelding is:

Roel_Harmsen_0-1701861568950.png

 

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Ik zeg tegel, maar wij werken met Mijn Youforce (ik noem het nog tegels...)

Maar het medewerkerdossier is niet zichtbaar bij HR voor anderen.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo @Roel_Harmsen

Je geeft aan dat je de tegel mist. Ik ga er dus vanuit dat je gebruik maakt van de applicatieweergave. 
In dit geval is het zo dat we 1 tegel hebben voor zowel salarisdossier als personeelsdosser. Men kan beide vinden onder de tegel 'medewerkerdossier'. 

Groeten Lotte