Mijn Communities
Help
Sanne Gerrets
CONTRIBUTOR **

Verzuimtaken in Mijn Youforce-inbox

door Sanne Gerrets

Ik krijg signalen dat managers en HR-adviseurs in hun inbox een gigantische lijst zien met openstaande verzuimtaken die wel 2 jaar teruggaan in de tijd. 
Ook komen de verzuimtaken in de inbox niet overeen met de openstaande-actielijst in verzuimmanager. Het afronden van taken in verzuimmanager zorgt er niet voor dat deze uit de inbox verdwijnen.

@Lotte v Dijk Is dit iets wat jullie herkennen?

6 ANTWOORDEN 6
Sanne Gerrets
CONTRIBUTOR **

door Sanne Gerrets

Goedemorgen @Lotte v Dijk,

 

Dank voor je reactie! Wij hebben verzuimmanager 2.0

Ik heb een ticket ingediend bij het service center. Bedoel je dat met Dotweb? Want dat ken ik eigenlijk niet.

 

Groeten Sanne

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hi @Sanne Gerrets

Sorry daarmee bedoel ik inderdaad verzuimmanagement 2.0. 
Bedankt voor het aanmaken van het ticket en een fijne dag! 

 

Groeten Lotte

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

@Sanne Gerrets Hallo Sanne, 

Gaat het hier om verzuimmanagement 2.0 of 1.0?

Als het gaat om verzuimmanagement 1.0 dan verwacht ik dat men de taken niet heeft afgehandeld. Dit zou je eventueel middels een service desk ticket bij Visma | Raet kunnen aanvragen. Zij kunnen collectief de taken afronden vanaf het moment dat jij aangeeft dat ze afgerond mogen worden. 

Verzuimmanagement 2.0 hebben momenteel een issue met de taken. Zij hebben aangegeven dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. Het kan zeker waardevol zijn om ook bij Dotweb een ticket te loggen zodat je via hen op de hoogte wordt gehouden van de status. Mocht het bij Dotweb ook gaan over niet afgehandelde taken, dan kan je ook via een ticket bij Dotweb aanvragen om vanaf een bepaalde datum de taken te laten sluiten. 

 

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geinformeerd. 

 

Groeten Lotte

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

@Lotte Hier ook een probleem met taken en signaleringen uit dotweb die niet in Mijn Youforce verschijnen. Tickets aangemaakt bij Visma Raet en Visma Verzuim. 

apentury1
CONTRIBUTOR ***

door apentury1

Hi @Lotte v Dijk ,

Wij hebben 1.0 en omdat bij een collega de taken die afgehandeld worden in RVM ook niet verdwijnen uit de Mijn Youforce takenlijst reageer ik hier even. Is daar al een oorzaak van bekend of weet jij hier al wat meer over @Sanne Gerrets ?

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

@apentury1 Hallo, 
Op dit moment is bij ons geen probleem bekend met taken vanuit Verzuim management 1.0. Zou jij een service desk ticket willen loggen? Dan kunnen zij met je mee kijken. 

 

Groeten Lotte