Mijn Communities
Help
Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

Batch Sign in Youforce Self Service blijft hangen op 'Bezig met verzenden'

door Ehoekzema

Dag allen, 

Zie onderwerp voor het probleem. Sinds vanochtend blijft alles wat via Batch Sign door moet komen hangen op 'Bezig met verzenden'.

Meer mensen/collega's die hier een probleem mee ondervinden? 

12 ANTWOORDEN 12
Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Zie hier de storingsmelding en de oplossing: Digital signing - Bezig met verzenden - Visma Community

 

Wij hadden degene die op 'bezig met verzenden' stonden al zelf gedeblokkeerd, teruggezet en opnieuw verzonden.

Aan de achterkant kwam deze dan weer op 'bezig met verzenden' te staan (net als dit zich voordoet bij status afgewezen, wat heel verwarrend is). Maar aan de voorkant ging dit goed.

 

Wel jammer dat er een aantal dagen overheen gaan voordat dit als storing erkend wordt en dit op de verstoringenpagina wordt gepubliceerd. 

Wim Boogaard
CHAMPION *

Mee eens @Esmiranda Vermeer, de storing wordt door de ServiceDesk wel erkend (met mijn waardering voor de goede contacten met de Helpdeskmensen!), maar de opvolging en het urgentiebesef is echt veel te traag. Intussen zijn er veel (heel veel?) mensen die tegen deze problemen zijn aangelopen. We hebben allemaal onze workarounds en lossen zo wat zaken op of schuiven het probleem voor ons uit. Maar ik zie de komende schooljaarwisseling met vele te ondertekenen arbeidsovereenkomsten met angst en beven tegemoet. 

@Katinka te Booyen in jou alle betrokken Visma-collega's, hier nog maar eens een dringende oproep om zeker dit onderdeel stabiel en betrouwbaar te laten zijn. 

door Katinka te Booy

Goedemiddag Wim,

 

Helaas was niet eerder bekend dat er sprake was van een volledige storing. Ik snap dat dit vervelend is. We zullen hier volgende keer extra boven op zitten. Er wordt constant gewerkt aan de stabiliteit van de applicatie en performance staat boven aan op de roadmap.

 

Groetjes,

Katinka

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

Is het probleem bij jullie al opgelost? Bij ons blijven documenten ook hangen "bezig met verzenden" sinds donderdag? Als dit langer lijkt te duren dan gaan wij de contracten terughalen en opnieuw in routing brengen. Ik hoor het graag......

Marly Oude Voshaar
CONTRIBUTOR ***

door Marly Oude Voshaar

Wij hebben dit probleem inmiddels ook, sinds vrijdag.

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

Zeer herkenbaar helaas. Iedere dag loopt het wel weer ergens vast met digitale ondertekening. Heel frustrerend en tijdrovend voor klant, medewerker en AK. 

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

Wij hebben er ook last van......

Marin ZHGA
CONTRIBUTOR ***

door Marin ZHGA

Hier blijft de mutatie ook hangen op verzending. In dit geval geen batch sign. Is er al reactie op het ticket?

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Bij ons is vrijdag tegen 16.00 uur pas op het ticket gereageerd dat het doorgezet wordt voor analyse naar de PD.

Staan in ieder geval nog steeds op bezig met verzenden. Vreemde is dat er drie op 'bezig met verzenden' stonden.

Maar een ervan kon men daarna nog wel ondertekenen. Maar op deze manier is het lastig werken. Je wilt natuurlijk wel iets doorzetten wat niet soms wel en soms niet werkt. 

mcheung
CONTRIBUTOR ***

door mcheung

Wij hebben er sinds gisteren ook last van. Ik heb al een Ticket uitgestuurd. is het bij jullie al opgelost?

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Wij hebben hier nu inderdaad ook last van. 

BAR1
CONTRIBUTOR **

door BAR1

Ja klopt, medewerker krijgt wel de mail maar geen sms