Mijn Communities
Help
MarvinTergooi
CHAMPION *

Collegiale controle - niet dezelfde persoon

door MarvinTergooi (Bijgewerkt ‎24-10-2024 11:53 door MarvinTergooi )

Onze accountant valt elk jaar over het feit dat er in Self Service geen harde controle zit op de behandelaar en de controleur die niet dezelfde persoon mogen zijn. Bij bijvoorbeeld de invoer van een nieuwe medewerker kan de HR medewerker die de invoer doet ook de collegiale controle uitvoeren. Ik heb dit vorig jaar al als idee/wens ingediend maar RAET is niet voornemens een harde controle te ontwikkelen.

 

Heeft er iemand hier een idee over hoe dit zelf te doen in Self Service? Ik dacht even op de goede weg te zijn met het script return(GF_GEBWRB()); waarbij je rubriekwaarden van de actieve gebruiker kan ophalen, en daarmee een aanvullende workflow conditie kan maken, maar dit script werkt helaas alleen voor de medewerker/manager rol en dus niet voor de PSA. 

 

Hoe lossen jullie dit op? Ook richting de accountant... Wij hebben de collegiale controle natuurlijk vastgelegd in de werkprocessen en doen daarnaast elk jaar een integrale controle op alle mutaties waarbij er gekeken wordt of de behandelaar niet ook de controleur is. Welke maatregelen of ideeën hebben jullie verder?

0 ANTWOORDEN 0