Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION **

Flow betaald ouderschapsverlof

door RobZuethof

Komt er binnenkort een flow voor aanvraag betaald ouderschapsverlof. Dit gaat 2 augustus pas in, maar wij krijgen er nu al vragen over.

70 ANTWOORDEN 70
Hanneke Wiersma
CHAMPION *

door Hanneke Wiersma

Ik lees graag mee

Jeanine Kraal
CONTRIBUTOR **

door Jeanine Kraal

Wij wachten ook op een best practice. We krijgen er al heel veel vragen over. Juli is voor ons ook echt te laat.

Schouws
CONTRIBUTOR **

door Schouws

Wij (het Zaans medisch centrum) hebben op het bestaande formulier extra regels laten toevoegen vwb de 9 weken betaald verlof 70%

Met een vrij veld zodat men tekst kwijt kan.

Dit zodat we de medewerkers vast kunnen laten aangeven wat zij wensen. We verwerken dit handmatig! Maar voor de time being kunnen we ermee aan de slag.

We zijn ook heel benieuwd naar de best practice en zeker heel jammer dat het zo lang op zich laten wachten bij Raet!

door Marloes Feenstra

Excuus dat het wat langer op zich laten wachten!

Elfi
CONTRIBUTOR ***

door Elfi

Wij krijgen ook ontzettend veel vragen en medewerkers willen het dan ook al graag het betaald ouderschapsverlof kunnen aanvragen in youforce. Ik hoop dat dit snel mogelijk is en dus niet pas in juli.

Paul Wevers CG
CONTRIBUTOR **

door Paul Wevers CG

Ik lees graag mee, want ik word door iedere klant overspoeld met vragen over dit onderwep en 2 augustus is HEEL snel.

Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Woldring

Dit geldt ook voor ons. Ik heb vanmorgen 12-5-2022 een webinar van Visma gevolgd en daar is verteld dat er een extra webinar voor betaald ouderschapsverlof komt op 5 juli waarin ze de hele keten van verwerking gaan presenteren. Hierbij is door meerdere gebruikers aangegeven dat aan de late kant is.

Paul Wevers CG
CONTRIBUTOR **

door Paul Wevers CG

@Gerda Woldring Dank voor deze update.....

Angela Heins
CHAMPION *

door Angela Heins

Hoe kan je in de gaten houden wanneer er een webinar is? Kan je je daar ook voor abonneren??

Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Woldring

Ik weet niet of het er al staat maar je kunt de informatie over Webinars in het algemeen vinden via Visma Home en dan de tegel Mijn Leerportaal.

 

Angela Heins
CHAMPION *

door Angela Heins

Dank je wel Gerda, ga het daar in de gaten houden.

 

Het zou mooi zijn als je als klant een uitnodiging of een mail zou krijgen hierover.

door Marloes Feenstra

De mail komt nog jullie kant op, hierbij alvast de aanmeldlink 😉:
Webinar - Ouderschapsverlof - 5 juli / Youforce, Beaufort Gemal

Petra70
CONTRIBUTOR **

door Petra70

Helaas werkt de link niet

door Marloes Feenstra

Hallo Petra, dit zijn de juiste linkjes:

Webinar Ouderschapsverlof | 5 juli 2022 - 09.00 | Voor Youforce, Beaufort Gemal:
https://www.vismaraet.nl/software/webinar-ouderschapsverlof/?utm_source=Eloqua&utm_medium=email&utm_...

 

Webinar Ouderschapsverlof | 24 juni - 12.30 | Voor Visma.net HRM & Payroll

https://www.vismaraet.nl/software/webinar-ouderschapsverlof-vismanet/?utm_source=Eloqua&utm_medium=e...

 

Voor de HR Core Education / HRiS klanten komt nog communicatie

Tracy Postma
CONTRIBUTOR ***

door Tracy Postma

Hallo Marloes,
Ik heb me meerdere malen aangemeld voor de webinar op 5 juli, maar ontvang geen bevestiging hiervan. Ook niet in mijn ongewenste mailbox. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik 5 juli kan deelnemen?

door Marloes Feenstra

Hallo Tracy, er gaat kennelijk iets niet goed met de bevestiging mail.
Ik heb je nu in ieder geval uitgenodigd voor dinsdag.
Groeten Marloes

Petra70
CONTRIBUTOR **

door Petra70

Dan wacht ik geduldig af op de communicatie over HR Core. 

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

idem

Juliëtte Doesburg Smits
CONTRIBUTOR ***

door Juliëtte Doesburg Smits

Dit geldt ook voor ons.

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

door Jan_Laurijsen (Bijgewerkt ‎11-05-2022 15:57 door Jan_Laurijsen )

Geldt ook voor ons. Wachten ook op de ''best practise'' formulieren/dialoog.

Angela Heins
CHAMPION *

door Angela Heins

Hallo Allemaal,

 

gro-up heeft hier een call voor ingediend. Wij hebben gelezen in de relaese notes dat je de uren kan doorgeven via Rubriek P12146.

Deze rubriek is echter een variabel gegeven. Wat inhoud dat dit dan iedere maand handmatig ingevoerd dient te worden.

 

Wij werken niet met de verlofmodule of met een roosterpakket, want dan kan dit wel gerealiseerd worden.

Ik ben heel benieuw of er nog meer klanten zijn dien niet werken met de verlofmodule of een roosterpakket?

 

Daarnaast hebben we 2 cao's waarin al een bijdrage wordt gegeven. Begrijp dat VISMA in overleg is met de cao hoe dit te verwerken.

Hebben jullie al wat gehoord hoe dit wordt opgelost?? bijvoorbeeld In de cao Sociaal werk krijgt de medewerker 40% het eerste jaar doorbetaald.

 

Ben benieuwd!