Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Fout bij toevoegen excel bestand

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Ik krijg deze foutmelding als ik een excel bestand wil toevoegen. Mag het excel bestand maar 47 regels bevatten? Het gekke is ook dat ik dit bestand eerder heb geüpload zonder problemen.

Of wat doe ik fout hierin?

Roel_Harmsen_0-1719218237408.png

 

3 ANTWOORDEN 3
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Beide bedankt voor het antwoord. Ik had de melding nooit eerder gezien nog, maar het formulier doet het wel gewoon.

Nogmaals dank.

Lucie Appel
CONTRIBUTOR ***

door Lucie Appel

@Roel_Harmsen : deze melding heeft leverancier er op 21 mei 2024 in gezet. Je kunt gewoon op OK klikken en opslaan. Leverancier stelt zich vooralsnog op het standpunt dat zij misschien geen support kunnen leveren als je in Excel meer dan 47 regels en/of meer dan 52 kolommen gebruikt en als er dan iets fout gaat.

Wij gebruiken al jaren meer dan 47 regels; het enige wat dan gebeurt, is dat je als beheerder na het importeren en opslaan van je Excel sheet de bovenste 10 regels op je scherm ziet, maar na een refresh zie je alles weer staan. 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Roel_Harmsen  in de beheerdershandleiding van Self Service staan de regels beschreven waaraan het rekenblad moet voldoen. Inderdaad maximaal 47 rijen. Zie Self Service Beheerdershandleiding (youforce.com)