Mijn Communities
Help
Romy Bravis
CONTRIBUTOR ***

Foutmelding 404: Informatie niet beschikbaar

door Romy Bravis

Wij krijgen vanuit de leidinggevende (eindgebruikersrol) het seintje dat wanneer ze de workflows goedkeuren de volgende melding krijgen 'Melding 404: Informatie niet beschikbaar'. De mutaties gaan wel door.

Hebben meer organisaties daar last van?

40 ANTWOORDEN 40

Goedemorgen @Madelon van Amersfoort 

 

Begrijp ik het goed dat je deze ochtend ook de 404 meldingen nog ontvangt? Gister waren er inderdaad problemen deze zijn inmiddels verholpen. Jullie hebben vandaag 12 juli nog steeds last van deze 404 meldingen?

 

Groetjes,

Katinka

Madelon van Amersfoort
CONTRIBUTOR ***

@Katinka te Booy 

Ik krijg op dit moment nog steeds meldingen van leidinggevenden dat ze de 404 foutmelding krijgen.

Ook na het verwijderen van de cache en het geheel opnieuw opstarten van de computer.

MadelonvanAmersfoort_0-1689077706551.png

 

Marc Struver
CONTRIBUTOR ***

Hallo Madelon,

Wij krijgen bij Vivantes deze melding ook nog steeds. Ik kan nergens lezen dat het inmiddels is opgelost.

Weet iemand wat de status is? Alvast dank.

Dat is vervelend @Madelon van Amersfoort 

 

We zien deze meldingen vooral wanneer er gewerkt wordt vanuit de 'mijn taken' lijst vanuit het youforce dashboard. Is dat bij jullie ook het geval? Dan adviseren wij om te werken via de tegel Self Service en vervolgens de 'Te doen' lijst. Dan komen de foutmeldingen minder vaak voor.

 

Mocht je nog geen aanvraag hebben dan kun je die ook indienen bij het service center. Er is al een change voor aangemaakt bij PD.

 

Groetjes,

Katinka

Mieke Janssen-Kempkens
CONTRIBUTOR **

door Mieke Janssen-Kempkens

Wij sluiten ons eveneens aan; meerdere managers en HR Pro's melden dit probleem. Wat is inmiddels de status?

 

Provincie Gelderland
CONTRIBUTOR ***

door Provincie Gelderland

Om even mee aan te sluiten, meerdere managers melden genoemd probleem.

door Katinka te Booy

Goedemiddag Allen,

 

Vervelend dat jullie er allemaal veel last van hebben. Het issue is in onderzoek bij de ontwikkelaars. We zien dat de mutaties die via 'Mijn taken' worden behandeld wel doorgaan naar de volgende stap of de juiste eindstatus krijgen, maar na behandelen de 404 melding komt. De workaround is dan ook om niet de mutaties via de 'Mijn taken' te behandelen maar direct via de tegel Self Service en vervolgens via 'te doen' de mutatie te behandelen.

 

We houden jullie op de hoogte.

Groetjes,

Katinka

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Goedemiddag @Katinka te Booy Bij MCL werken wij alleen via de Selfservice tegel en de "te doen" knop. Daar ontstaat de fout ook. Dit had ik ook in mijn 4Me ticket gezet.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Vivian Janse
CONTRIBUTOR *

door Vivian Janse

Bij Ons is dit sinds afgelopen week ook geconstateerd

Andrea Hulstein
CHAMPION *

door Andrea Hulstein

Bij ons speelt dit vandaag ook

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hier ook dezelfde situatie bij een HR professional


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda van Logten

Goedemorgen, Ook bij ons speelt dit nog altijd.

 

Madelon van Amersfoort
CONTRIBUTOR ***

door Madelon van Amersfoort

Ik krijg nu meldingen van professionele collega's, dat zij bij het verwijderen van een mutatie (eindstatus) met een notitie ook de melding krijgen dat de pagina niet kan worden weergegeven. Is er nog steeds sprake van een storing of performance problemen in Self Service?

Goedemorgen Madelon,

 

Vervelend dat het ook op die plek gebeurd. Ik zal kijken of ik dit kan reproduceren. Zou je voor mij een aanvraag bij de service center kunnen inschieten zodat we het ook officieel hebben vastgesteld.

 

Groetjes,
Katinka

Madelon van Amersfoort
CONTRIBUTOR ***

@Katinka te Booy , ik heb een call aangemaakt.

door Katinka te Booy

Goedemiddag alle,

 

We zien issues wanneer er via HOME of via Youforce portaal 'mijn taken' door wordt geklikt naar self service om bijvoorbeeld een mutatie goed te keuren. Het goedkeuren gebeurd wel maar er wordt daarna een 404 error gegeven. PD is bekend met het issue en werkt aan een oplossing. De oorzaak is ook al achterhaald.

 

Groetjes,

Katinka

Noor Anneveldt
CONTRIBUTOR ***

door Noor Anneveldt

Bij ons gebeurt dit ook nog steeds

Faith Rouw
CONTRIBUTOR **

door Faith Rouw

Ja bij ons was dat vorige week ook. Heb toen een melding gemaakt en dat zou opgelost moeten zijn. Maar ik kan het nu even niet checken omdat alles bij ons al verwerkt is. 

Juliëtte Doesburg Smits
CONTRIBUTOR ***

door Juliëtte Doesburg Smits

@Romy Bravis; wij hier ook. Onze bestuurder kwam zojuist met exact dezelfde melding.

Jolanda Bakker
CONTRIBUTOR **

door Jolanda Bakker

Goedemiddag, Wij krijgen deze melding bij het invoeren van een declaratie.