Mijn Communities
Help
Piet Kunenborg
CHAMPION *

Geen pop-up voor tel/email bij Digitaal ondertekenen

door Piet Kunenborg

Herkent iemand dit probleem/deze problemen?
Wij laten ondertekenen in de workflow. Ik heb nu twee workflows die niet geblokkeerd worden, maar de ondertekeningsprocedure overslaan en hup door naar de volgende stap. Er verschijnt dus geen pop-up om je contactgegevens voor ondertekening in te vullen.
Ik heb aangemeld en Product Development gaat er naar kijken, maar wanneer ik iets hoor is niet te zeggen.

 

Daarnaast had ik laatst ook een tweetal ondertekeningen die op het tabblad Niet Verzonden landen van Digitaal ondertekenen, terwijl het ging om ondertekening in de workflow.  

4 ANTWOORDEN 4
Lonneke van der Aar
CHAMPION **

door Lonneke van der Aar

@Piet Kunenborg , zou het kunnen dat de pop-up blokkering aan staat bij de persoon die moet ondertekenen?

Dat was bij ons het geval, waardoor de documenten bij Niet verzonden landen.

Piet Kunenborg
CHAMPION *

Hoi Lonneke,


Dat zou in sommige gevallen aan de hand kunnen zijn. Dank voor de tip!
Maar we hebben ook een paar gevallen, waar er helemaal niets gebeurt qua digitale ondertekening en deze gewoon landt in de volgende stap van de workflow (ongeblokkeerd). 

Lonneke van der Aar
CHAMPION **

Hoi Piet,

 

Ja, dat is inderdaad een ander geval.

En de digitale ondertekening van het document is wel geactiveerd in de workflow?

LonnekevanderAar_0-1718711843662.png

 

Piet Kunenborg
CHAMPION *

Ja, die is geactiveerd. We bedienen vier gemeenten. En bij de meeste loopt het goed. Bij 1 gemeente zijn er vaker problemen met ondertekening. Door jouw opmerking laat ik nu controleren of daar binnen de standaard instelingen van de browser pop-ups mogelijk zijn voor portal.youforce.com 😊