Mijn Communities
Help
RBijlholt
CONTRIBUTOR ***

Performance problemen Selfservice

door RBijlholt

Ik merk vanaf 16:00 vandaag performance problemen in de Self service flows. En af en toe de 500 error melding.

115 ANTWOORDEN 115
Jan_Laurijsen
CHAMPION *

door Jan_Laurijsen

Vandaag ook weer erg veel problemen in het Self Service Archief en binnen Beheer. Verliest met grote regelmaat connectie waarna je weer opnieuw moet inloggen. Erg triest dat deze problemen na een week nog niet zijn verholpen.

 

@Anonymous Om 14:30 zullen wij een release doen voor de performamce problemen. Vanwege deze release zal HR Self Service ongeveer 10 minuten uit de lucht zijn. Wij verwachten hiermee de performance weer terug te brengen naar de levels van gister middag. Wij willen u adviseren voor 14:30 alle werkzaamheden op te slaan. Aan het eind van de middag zullen wij nog een update op de community plaatsen.

Wij hadden tot nu toe maar minimale problemen, maar ik krijg vandaag al meer meldingen van medewerkers die foutmeldingen krijgen

Eelko
CONTRIBUTOR **

door Eelko

Beste Ingrid,

Helaas heeft deze fix ook niet het gewenste effect gehad. Vandaag 23-5-2022 is de performance voor de gebruikers nog niet beter en voor de professionals lijkt het bijna nog slechter. Vanuit Beheer is het geen doen om formulieren aan te passen. trage response en zelfs meldingen dat er geen reactie is van de website.

IngeGrob
VISMA

door IngeGrob

Beste @Eelko 

 

 Er had wel verbetering zichtbaar moeten zijn na de fix van gisteren. Nu blijkt helaas dat dit niet het geval is. Om de problemen binnen Self Service verder te onderzoeken wil ik je toch vragen om een bestaand request bij te werken of een nieuw ticket aan te maken met je bevindingen. Het zou ons erg helpen.

 

De error die je benoemd lijkt op het probleem wat we bij de verstoringsmeldingen hebben staan, klopt dit? Dit staat los van de performance problemen en wij proberen vanavond de fix te releasen. Dit is afhankelijk van de testresultaten. 

 

Wij proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de ontwikkelingen via de verstoringsmeldingen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Inge Grob

Margreet van der Kooij
CONTRIBUTOR *

door Margreet van der Kooij

Ook wij ervaren vandaag nog steeds performance problemen. Een aantal gebruikers krijgen oa de melding dat de website permanent verhuisd is naar een ander webadres. 

ivanderwijst
CONTRIBUTOR **

door ivanderwijst

Nog steeds ervaren wij problemen met de werking van Self Service. Veel foutmeldingen en wij komen er soms niet in. Is dit al bekend bij Raet? Nog meer organisaties nog steeds problemen?

Gerda van Eck
CONTRIBUTOR *

door Gerda van Eck (Bijgewerkt ‎19-05-2022 10:43 door Gerda van Eck )

Bij ons Reinier van Arkel gisteren en vandaag ook nog veel klachten op het gebied van Self Service. 500 meldingen en formulieren kunnen niet worden ingevuld omdat het systeem op velden in het formulier blijft hangen. Na bijna een week begint het geduld van iedereen nu toch wel op te raken. Daarnaast geeft het ook veel extra werk voor de afdeling PA die veel handmatige invoer moet gaan doen. Voor onze organisatie dus een zeer onwenselijke situatie.

marcoverheij
CONTRIBUTOR ***

door marcoverheij

Gisteren en vandaag weer veel klachten in Self Service. 500 error melding.

 

Erik Raaijmakers
CONTRIBUTOR **

door Erik Raaijmakers

Wij ervaren vandaag/vanochtend een behoorlijke performance verbetering t.o.v. de afgelopen 2 dagen, hetgeen een positieve constatering is.

 

Top, dank voor deze reactie.

Erik Raaijmakers
CONTRIBUTOR **

Kan de volgende melding m.b.t. de verstoringen bijgewerkt worden?

Laatste update is van 20 mei - 16:30 uur

 

Self Service - Opnieuw vertraging - Visma Community

https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Self/Self-Service-Opnieuw-vertraging/ta-p/49200...

Daniel Hoek
CONTRIBUTOR ***

door Daniel Hoek

Laatste paar dagen, maar vooral vandaag weer knudde met een rietje zeg maar.

 

Typische is dat (voor mij als beheerder) de Start pagina als enige lijkt te lijden onder geregelde 500 errors, maar de rest niet.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Wat mij opvalt is dat ik van veel posts twee of meer e-mails ontvang. Voor mij is één e-mail meer dan genoeg. Wanneer alle volgers van het onderwerp twee of meerdere e-mails ontvangen dan kan dit ook voor (enorme) traagheid zorgen...


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Hallo Raymond, ik ga navragen of dat een instelling is of ????

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

Jammer dat het systeem vaak vertraagd is en errors geeft. De irritaties bij onze medewerkers lopen hoog op en ervaren het systeem dus ook niet als gebruiksvriendelijk. En in deze tijd GEEN mutaties kunnen verwerken/afhandelen door P&O/SA is zeer zeker niet gewenst in deze drukke periode.

Elly66
CONTRIBUTOR **

door Elly66

Ook in onze organisatie is het systeem niet vooruit te branden. Jammer zo in een geweldig drukke maand dat de systemen niet mee werken. Ook dit is niet erg servicegericht van Visma.........................................

door Ingrid Russchen

Goedemiddag Elly, ervaar je vandaag nog steeds dezelfde performance problemen of is de situatie bij jullie inmiddels ook verbeterd? 

 

Elly66
CONTRIBUTOR **

door Elly66

Hallo Ingrid,

 

Vanochtend ging het wat beter, maar nu is het weer wat trager.

Met vriendelijke groet, 

Elly

door Ingrid Russchen

Er was op 1 server een korte piek, maar nu moet alles weer goed gaan. Groet, Ingrid

Francis den Boer - Verberk
CONTRIBUTOR ***

door Francis den Boer - Verberk

ook hier heel veel klachten uit de organisatie. Nu een medewerker die apart moet inloggen in self service...