Mijn Communities
Help
MandyBottelberghs
CONTRIBUTOR **

Self Service niet benaderbaar?

door MandyBottelberghs

Goedemorgen,


Van een aantal medewerkers krijg ik de vraag of er wellicht een storing is met Self Service.

We kunnen inloggen en Mijn Dossier en Mijn Instellingen bekijken, maar wanneer wij op Self Service klikken gebeurd er niets?

 

M.vr.gr

Mandy Bottelberghs 

10 ANTWOORDEN 10
marieke vlastuin
CONTRIBUTOR **

door marieke vlastuin

Hier ook problemen. We krijgen de melding al de hele ochtend dat de processen niet geladen kunnen worden. Hoe lang gaat dit nog duren ?

door Katinka te Booy

Goedemorgen,

 

Helaas is de oorzaak nog niet achterhaald. Zie ook het verstoringsbericht  https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Portaal/Mijn-Youforce-onbereikbaar/ta-p/640486.

 

groetjes,

Katinka

ChristelHilckmann
CONTRIBUTOR *

door ChristelHilckmann

Ook bij ons is Youforce niet op te starten. Heel vervelend.

Danielle van der Werff1
CONTRIBUTOR **

door Danielle van der Werff1

Vandaag ook weer problemen. Niet te doen... om gek van te worden. Enig idee wanneer de problemen opgelost zijn?

Anneke de Baaij
CONTRIBUTOR **

Hier ook, zit middenin controle salarissen 😞

 

Pascalle van der Linden
CONTRIBUTOR *

door Pascalle van der Linden

wij komen er helemaal niet in. 

door Katinka te Booy

Goedemorgen,

 

Gister hebben wij geen issues ervaren. Op dit moment is er wel een probleem met Mijn Youforce die doorwerkt in self service. In meeste gevallen kom je echter Mijn Youforce zelf al niet in. Het techniek team werkt hier met hoogste prioriteit aan.

 

Groetjes,

Katinka

Agrimbeldubois
CONTRIBUTOR **

door Agrimbeldubois

Is er zocht op hoe snel dit kan worden opgelost? En waar wordt dit gepubliceerd? 

door Katinka te Booy

Goedemorgen @Agrimbeldubois 

 

Helaas is de oorzaak nog niet achterhaald. Zie het verstoringsbericht op de youforce portaal pagina. https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Portaal/Mijn-Youforce-onbereikbaar/ta-p/640486

 

anoukvisser1992
CONTRIBUTOR **

door anoukvisser1992

Hier hetzelfde de gehele dag, om gek van te worden. Heb al apart ticket ingedienst bij mijn BPO team ervoor maar zo te zien treft het net alleen ons.