Mijn Communities
Help
troow
CONTRIBUTOR ***

Verstoring/Vertraging Youforce

door troow

Waarom wordt er geen bericht onder Verstoringen geplaatst nu er al zoveel klachten binnekomen van gebruikers.

38 ANTWOORDEN 38
Dennis van der Weerd
CONTRIBUTOR ***

door Dennis van der Weerd

Ook bij ons is het een feest van herkenning😕

Elfi
CONTRIBUTOR ***

door Elfi (Bijgewerkt ‎14-10-2022 08:29 door Elfi )

Het is weer zover, wederom een foutmelding 500 bij youforce selfservice ðŸ˜ž

 

Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *

door Eelko Gerritse HAN

@Brian van de Grift  Bij ons stromen de klachten ook binnen. traag, witte schermen en 500 meldingen!

door Brian van de Grift

Rond 12.00 uur worden er wederom wijzigingen doorgevoerd om de performance te verbeteren. Wij werken nog steeds met de hoogste prioriteit en alle benodigde capaciteit aan een structurele oplossing. Vanmiddag volgt een nieuwe update. Op de verstoringen pagina van Self Service publiceren wij de meest actuele updates rondom deze verstoring. Daarbuiten volgt er vandaag een communicatie statement naar alle klanten van Visma Raet via de Service- en Customer Success Managers.

marcoverheij
CONTRIBUTOR ***

door marcoverheij

Hier ook weer klachten, ik zie ook geen tegels meer in Self Service, ook niet als beheerder/professional. Ik kan (weer) mijn werk niet uitvoeren...

Carl Mesker
CONTRIBUTOR **

door Carl Mesker

Beste Brain,

 

las net dat de verstoringen zijn opgelost, echter ik zou maar weer kijken, want wij krijgen hier vele klachten dat selfservice niet of nauwelijks benaderbaar is???!!!!!!

EJonker
CONTRIBUTOR **

door EJonker

Bij ons zijn er ook weer verstoringen...

door Brian van de Grift

@Carl Mesker Wij ontvangen helaas inderdaad weer meldingen. Communicatie volgt.

Madelon van Amersfoort
CONTRIBUTOR ***

@Brian van de Grift 

Zojuist is er een update geplaatst:

Update 28 september 2022 - 13:45 - De oplossing voor de performanceverbeteringen is zojuist uitgevoerd. We zien een verbetering in de performance. Deze lijkt nu weer op het niveau van voor afgelopen dinsdag 20 september te zijn. We blijven hier scherp op monitoren. Vanmiddag rond 15:15 uur volgt een volgende update.

 

Maar wij ervaren toch nog steeds problemen, ook na opnieuw opstarten van Youforce (oa in het Beheergedeelte)

MadelonvanAmersfoort_1-1664368517782.png

 

 

Astrid Mulder
CONTRIBUTOR ***

@Madelon

Wij hebben deze problemen ook als je inlogt via admin. Gebruik je certificaat dan hebben wij geen probleem. 

door Brian van de Grift

@Astrid Dank voor het meedenken. Er wordt uiteraard wel gekeken naar het request hierover.

Madelon van Amersfoort
CONTRIBUTOR ***

@Brian van de Grift 

Kom nu helemaal niet meer in Self Service als beheerder/professional.

MadelonvanAmersfoort_2-1664368673078.png

 

@Madelon van Amersfoort Heb je hier een request voor aangemaakt? Wij herkennen dit niet van andere klanten.

Madelon van Amersfoort
CONTRIBUTOR ***

Nee, nog niet dacht dat dit onder deze algehele verstoring viel.

Ik zal een melding aanmaken.

M Overvliet
CONTRIBUTOR *

door M Overvliet

Zit wel in Youforce selfservice maar kan als beheerder niet meer filteren op formulieren en dialogen

door Brian van de Grift

@M Overvliet Heb je hier al een request voor aangemaakt? Ik begrijp alle frustratie rondom de performance problemen, maar probeer wel het proces te blijven volgen en zaken gescheiden te houden. Het forum is geen alternatief voor het support proces. 

R Karssen
CONTRIBUTOR **

door R Karssen

Die staat er al de hele ochtend. Is een update om 09:00 uur

Rosalien Senhorst-1
CONTRIBUTOR **

door Rosalien Senhorst-1

Helemaal mee eens. De hele ochtend is er al een serieuze vertraging op SelfService.

Graag hierover een bericht onder verstoringen.