Mijn Communities
Help
RBijlholt
CONTRIBUTOR ***

Verstoringen in Selfservice 2022-09-20

door RBijlholt

Wij ervaren performance issue's nadat we op de tegel Selfservice hebben geklikt.

We zien nu de boodschap :

 

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met youforce.raet.com.

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

Meer info…

 

 

 

116 ANTWOORDEN 116

door Katinka te Booy

Beste Hanneke,

 

Ik zag dat je hiervoor ook al een request had aangemaakt. Dank daarvoor. We hebben alles doorgezet naar PD met hoogste prioriteit en werken hard aan een oplossing.

 

Vriendelijke groeten,

Katinka

marcoverheij
CONTRIBUTOR ***

door marcoverheij

Hier ook veel problemen helaas. Heel traag of helemaal niet te bereiken.

door Katinka te Booy

Hi Marco,

 

Onze excuus voor de problemen van de laatste tijd. Het wordt met hoogste prioriteit behandeld. Zodra we een update hebben laat ik het weten!

 

Groetjes

Marly Oude Voshaar
CONTRIBUTOR **

door Marly Oude Voshaar

Hier ook performance problemen in Self Service, erg traag en foutmeldingen.

KhalidKoilem
VISMA

door KhalidKoilem

Hallo Marly,

 

Ons excuses voor het onstane ongemak. Wij werken hier met hoge prioriteit aan. WIj proberen hier zo snel mogelijk op terug te komen.

door Katinka te Booy

Bedankt voor het melden. Vervelend dat het systeem zo traag is en jullie last hebben van vele foutmeldingen. Blijf dit ook vooral melden. We doen er alles aan om dit ook generiek op te lossen.

 

Groetjes

ErwinW
CONTRIBUTOR ***

door ErwinW

Hier komen ook meldingen binnen dat er problemen zijn met Selfservice.

door Katinka te Booy

HI Erwin,

 

Vervelend dat jullie organisatie er zo veel last van heeft. Onze excuus hiervoor. We werken echt met alle man en macht aan dit probleem om het zo snel mogelijk voor jullie opgelost te hebben!

 

Groetjes,

Katinka

Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Woldring

Ook bij ons zijn er performance problemen in Self Service. We krijgen witte schermen/500 meldingen.

Ik heb een call aangemaakt en Request wordt met hoogste prio doorgezet naar de afdeling PD.

door Katinka te Booy

HI Gerda,

 

Ik heb je request inderdaad voorbij zien komen. Bedankt daarvoor. Ik houd je op de hoogte bij nieuwe ontwikkelingen.

 

Groetjes Katinka

MarvinTergooi
CONTRIBUTOR ***

door MarvinTergooi

Ik krijg ook zojuist van gebruikers te horen dat Youforce erg traag is en dat er foutmeldingen optreden. 

door Katinka te Booy

Beste Marvin,

 

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb dit ook gecommuniceerd naar onze youforce collega's. Ook zij zullen hier volle aandacht aangeven. We houden je op de hoogte.