Mijn Communities
Help
S_Kuijer
CHAMPION **

Kandidaten niet zichtbaar in startscherm

door S_Kuijer

Hallo,

Ik ben als manager toegevoegd aan 2 openstaande vacatures en zie op mijn startscherm 0 sollicitaties.

Echter in de vacaturelijst zie ik dat er al 3 en 2 kandidaten zijn bij deze vacature.

Na het plaatsen van de vacature ben ik als beoordelaar toegevoegd. Af- en aanmelden geen resultaat.

Easycruit-vacaturelijst met kandidaten.pngEasycruit-kandidatenoverzicht-0 sollicitaties.png

 

 

6 ANTWOORDEN 6

door Maurice Eppenga

Let op als je iemand toegang geeft tot een vacature, dat deze gebruiker wel is geautoriseerd voor de afdelingen waar de kandidaten op hebben gesolliciteerd.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

@S_Kuijer, weet jij nog wat het probleem hiervan was? Ik heb dit nu ook met een managementassistente die de openstaande vacatures nu niet ziet. En zij zal kandidaten moeten gaan uitnodigen. 

Of kun jij mij helpen @Maurice Eppenga  ?

S_Kuijer
CHAMPION **

door S_Kuijer

Hi @Lieke Sterk Huis Ik heb destijds een ticket ingeschoten, het probleem wordt veroorzaakt als iemand op een later moment aan een vacature wordt toegevoegd. En dat die persoon die kandidaten vanaf dat moment zag. EC gaf aan, dat dat zo hoorde, ik zei van niet 😉 Maakt niet uit op welk moment je aan een vacature wordt toegevoegd, je moet alle kandidaten die op die vacature gesolliciteerd hebben kunnen zien.

Er is een tijdelijke work around voorgesteld. Ik zal informeren of er al een update is 😉

S_Kuijer_1-1704382891916.png

Gr Sas

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

Hoi Sas (@S_Kuijer) ik heb inderdaad dezelfde workaround gekregen. Had ook al een ticket aangemaakt, maar er zijn nog geen andere mogelijkheden. Hopelijk wordt dit wel snel onderzocht, want ik vind het heel vervelend om telkens handmatige acties nog uit te voeren nadat je iemand in de module toegevoegd hebt.

Goedgekeurde oplossing
Maurice Eppenga
VISMA

door Maurice Eppenga

@S_Kuijer, zou je dit issue als ticket kunnen indienen bij onze Servicedesk? Dan kan het onderzocht worden.

Goedgekeurde oplossing
S_Kuijer
CHAMPION **

door S_Kuijer

Nadat er 3 nieuwe sollicitaties binnen zijn gekomen verandert het startscherm dat er 4 nieuwe sollicitaties zijn en totaal 5 ontvangen. Dit klopt niet.Easycruit-kandidatenoverzicht- 4 sollicitaties.png