Mijn Communities
Help
Syrina
CONTRIBUTOR *

Link toevoegen vacaturetekst

door Syrina

Het lukt mij ineens niet meer op linkjes toe te voegen aan een vacaturetekst. Bijvoorbeeld in de zin: 'Meer informatie over de locatie vind je hier.' Het woord hier selecteer ik dan en ik gebruik het knopje (met een ketting) om een link in te voegen. Nadat ik op invoegen heb geklikt is de hyperlink gelijk weer weg. 

 

Wanneer een collega inlogt op Easycruit met mijn inloggegevens (op haar macbook, ik gebruik windows), kan zij de linkjes wel toevoegen. 

 

Ik hoop dat hier een oplossing voor is 🙂

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Laurent4
CONTRIBUTOR ***

door Laurent4

Goedemorgen, visma geeft aan dat je dan niet op de laatste versie zit van Google of Edge. Een workaround die werkt is Ctrl + K om de link toch vast te leggen.  Je typt de tekst, selecteert de tekst en dan de toetscombinatie. Dan kom je in het invulscherm om de link gegevens vast te leggen. Vervolgens opslaan en publiceren.

Syrina
CONTRIBUTOR *

door Syrina

Goedemorgen, ik heb zojuist gekeken en ik gebruik wel de laatste versie van Google Chrome. Dit is dus niet de oplossing. Gelukkig werkt het toevoegen van de linkjes met de combinatie van Ctrl + K wel goed! Bedankt!

MARAP
CONTRIBUTOR *

door MARAP

Hoi Syrina, wij ervaren hier hetzelfde. Wij werken niet op een Mac dus dat werkt bij ons helaas niet. 

Iemand een oplossing?