Mijn Communities
Help
merelsmit
CONTRIBUTOR **

Verstoring Easycruit?

door merelsmit

Goedemorgen,

 

Wij ervaren in storing in Easycruit en kunnen niet inloggen.

Zijn  er andere bedrijven die dit probleem ook ervaren?

12 ANTWOORDEN 12

door Ingrid Russchen

@merelsmit 

Goedemiddag, er is inmiddels een oplossing uitgeleverd. Inloggen is weer mogelijk. Storingsbericht is ook bijgewerkt.

Met vriendelijke groet, Ingrid Russchen

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Ingrid Russchen Gisteren werkte het inderdaad weer, echter ik krijg nu onderstaande in beeld als ik W&S opstart.

 

cvanstijn_0-1692251603712.png

 

door Ingrid Russchen

@cvanstijn Goedemorgen Cindy, Ik ga zelf testen en navraag voor je doen. Verder nog geen meldingen ontvangen. Groet, Ingrid Russchen

Inloggen via het nieuwe inloggen geeft geen problemen.

 

Inmiddels is er meer bekend. Het betreft een storing voor het portaal via het "oude inloggen" Zie bericht https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Portaal/Problemen-met-inloggen-met-certificaat/... @cvanstijn 

Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Reidsma

Wij ervaren momenteel dezelfde storing, wit scherm na aanklikken tegel werving & selectie. Ik zal een ticket inschieten maar het is een urgent probleem. Aangezien er meer organisaties last van hebben hoop ik dat ( @Maurice Eppenga ) er breder naar gekeken wordt dan iedere individuele ticket.

 

Lydia vd Noort-Velten
CONTRIBUTOR **

door Lydia vd Noort-Velten

Wij doen het applicatiebeheer voor meerdere gemeenten; er zijn 2 gemeenten die vanmorgen niet kunnen inloggen en een wit scherm houden; melding>default.aspx

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

@Maurice Eppenga, kunnen jullie een update geven in de Verstoringen? Wij hebben hier enorm last van. Dank!

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***

door Inez Viallé

Goedemorgen,

Vanaf vandaag kunnen wij niet inloggen in Easycruit. Is er een storing bekend ?

Provincie Flevoland

 

Goedgekeurde oplossing
Maurice Eppenga
VISMA

door Maurice Eppenga

@merelsmit, bij ons is (nog) geen storing bekend. Zelf kan ik wel inloggen zie ik. Wellicht ligt het specifiek aan jullie EasyCruit omgeving of eigen systemen/netwerk. Mocht het probleem zich blijven voordoen, dan adviseer ik om een ticket in te schieten in 4ME.