Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Smaka på sin egen medicin

av Anonymous

Då och då kontaktar någon, av våra flera hundra duktiga medarbetare inom Vismas R&D organisation, mig för att ta de vill ta del av vår databas och ”riktig” data som avmaskas, ibland för att få någon funktion eller ny rapport bekräftad eller bara generell input till någon rapport eller process. Detta är mycket stimulerande och gynnar i längden både vår egen organisation och inte minst er som kunder.

Några av våra kunder agerar som piloter i samband med att vi släpper nya versioner och det är vi SÅ tacksamma för. Vår egen ambition är att vi själva också i ännu större utsträckning ska vara piloter innan våra produkter helt släpps. Vi använder inte alltid samma funktionalitet som våra kunder men en hel del blir i alla fall genomgånget och man får ett engagemang inifrån.

Senast idag lämnade jag OK till att testa på vår databas gällandes momsrapporter i nästa release av VB som är 10.01.

Spännande vad som kommer ut av det men nu samlar vi oss först för ett halvårsbokslut och sedan en härlig och skön sommar och semester. 

0 SVAR 0

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här