Mina produkter
Hjälp

En uppdatering från R&D avdelningen

av Ole Johan Wirsén (Uppdaterad ‎29-04-2019 14:53 av Ole Johan Wirsén VISMA )

På R&D avdelningen arbetar vi för fullt med nästa release (tillgänglig i sommar) som innehåller många spännande nyheter. Några exempel - förbättrad automatisering genom ett verktyg som gör att man i första versionen kan schemalägga påminnelser och periodiseringar i Control, förbättrad användarupplevelse genom nytt gränssnitt (NC3) och startsida i DCE samt integration med planeringsverktyget Silverbucket (från version 10.02) i Visma PX.

 

Vi arbetar även med andra initiativ för att Vismas tjänster ska bli ännu mer självkörande och säkra. Till exempel ser vi på hur man i framtiden ska kunna styra våra lösningar med hjälp av röststyrning. Exakt vad resultatet av detta kommer att bli vet vi ännu inte men jag vill ändå dela med mig av hur vi ständigt ser på hur olika tekniker kan automatisera och förenkla vardagen för er kunder.

 

Tidigare i Mars hade vi en gemensam samling för R&D avdelningen där vi hade ett två dagars Hackathon där vi tävlade om att göra den bästa förbättringen i våra tjänster eller på vår avdelning. Det är en del av vårt fokus på att utmana oss själva och att ständigt lära oss mer. Både för att vara en bra arbetsplats men också för att göra ännu bättre erbjudanden till er kunder i framtiden.


En absolut topp prioritet för oss handlar om att utveckla produkter med hög kvalitet och kundnöjdhet. Om du har har synpunkter på produktkvalite (kanske något ni upplever som onödigt tidskrävande eller ogenomtänkt i våra lösningar) och vill prata mer med mig eller en kollega om detta är ni varmt välkomna att ta kontakt på ole.johan.wirsen@visma.com. Vi tar tacksamt emot er feedback på detta område.

0 SVAR 0

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här