Mina produkter
Hjälp

Visma Document Center Enterprise Patch 9.01.0 Release 2016-12-15

av Charlotte Mårtensson (Uppdaterad ‎08-11-2017 16:27 av Gunilla Bengtsson VISMA )

Nu är vi strax klara med vår patch för version DCE 9.01.0 som innehåller funktioner som ni kunder efterfrågat samt en hel del förbättringar och justeringar. 

Nyheterna är:

1. Hantering av svenska leverantörsfakturor som fakturerar i EU valuta och svensk moms =  nytt fält för svensk moms

2. Import av e-faktura med funktion för att visa fakturaraderna som konteringsförslag

3. Stöd för fastighetsmomsberäkning för integration med Visma Business

Du kan läsa, ladda ner och dela hela Release notes dokumentet här 

Har Du frågor får du gärna kontakt mig tex genom att kommentera här eller kontakta din Visma konsult.

Charlotte Mårtensson
2 SVAR 2

av Charlotte Mårtensson

Hej Elisabet, kul att du gillar nya versionen.  Du frågar efter sökfält R1 och R7 och då kör du Visma Business som affärssystem eller? Jag förstår inte helt frågan med sökfält. Vi har tillgång till alla objekt där R1 och R7 finns med. Man kan ha konto och upp till åtta objekttyper. Maila eller skriv direkt här till mig och kan då  kan bekräfta och förhoppningsvis ge dig svar.

Charlotte Mårtensson
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

För oss med äldre versioner av DCE så ser vi fram emot kommande uppdatering av DCE och hoppas naturligtvis att alla sökfälten fungerar att använda och att kombination av flera sökfält ger korrekt resultat (t ex leverantör, R1 och R7).

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här