Mina produkter
Hjälp
Kristofer_
CHAMPION ***

Katastrof - Visma rullar ut trasig ordervy i produktion

av Kristofer_

Jag saknar ord för att beskriva hur katastrofalt Visma hanterat den nya ordervyn. Utan att fråga, rullar man ut en ny ordervy som inte bara tillför noll användarvärde, utan är sprängfylld av buggar som stoppar vår verksamhet.

Vår Visma partner får inte återkoppling på stoppande buggar som måste fixas OMEDELBART.

Vad är detta för lekstuga? Förstår ni inte att detta system är helt kritiskt för att driva våra företag?

3 SVAR 3
Kristofer_
CHAMPION ***

av Kristofer_

Äntligen tillbaka i den gamla vyn. Jag vill att Visma återkopplar om

- Varför man rullar ut en ny vy som inte är färdig till kunder som inte bett om det.

- Varför man tycker att Black week är en bra tid att rulla ut stora ändringar i ett affärssystem som används av många e-handlare.
- Hur länge vi får vara kvar i den gamla vyn, och hur man säkerställer att ingen tvingar över oss i den nya igen utan att allt fungerar.

jon_gus
CONTRIBUTOR **

av jon_gus (Uppdaterad ‎28-11-2024 23:06 av jon_gus )

Det är synd att ett ett bra system har så bristfällig support och att man forcerat en partner som filter i all kommunikation. 

Det måste göras en förändring så att kunder av visma.net (inte bara partners) har möjighet att registera kritiska ärenden som orsakats av driftsstörningar eller releaser med ett svar inom rimlig SLA. Jag tycker detta borde vara en självklarhet.

Det hjälper inte att sätta en partner imellan som får agera ombud i ett true-SAS hostat multi-tenant system då det av 99% av de såkallade SOS fallen beror på en trasig release eller driftsstörning hos visma.net.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här