Mina produkter
Hjälp
Tindritus
CONTRIBUTOR *

Lönerapportering för anställd

av Tindritus

Hej

Jag har några anställda som får "Bläddra" fram till dagens datum när dom ska rapportera arbetat skift.

I vårt fall som just börjat med rapporteringen så får dom gå från början av februari fram tills nu, när dom ska rapportera. Det borde väl rimligtvis vara så att rätt dag kommer upp direkt dom loggar in...

Som synes är vi ganska nya med lönerapporteringen, men vad gör dom/Vi för fel? 

Jag antar det är någon inställning som behöver ändras, men vad?

1 SVAR 1
Ida Gunberg
VISMA

av Ida Gunberg

Hej,
Absolut, det är korrekt att era användare ska landa på dagens datum vid inloggning. För att lösa detta rekommenderar vi att ni rensar enhetens cookies och webbhistorik. Vänligen följ dessa steg:
  1. Ta bort befintliga bokmärken: Om ni har ett sparat bokmärke för Transpa på er mobila enhet, ta bort det.
  2. Rensa cookies och webbplatsdata:
    • För iPhone (Safari): Gå till Inställningar > Safari och välj "Rensa historik och webbplatsdata".
    • För Chrome: Öppna Chrome, gå till "Inställningar", välj "Sekretess och säkerhet" och rensa webbinformationen.
  3. Återanslut till mytranspa.com:
    • Gå till mytranspa.com och välj "Logga in med e-post" eller gå direkt till connect.mytranspa.com.
    • Ange er e-postadress och lösenord.
  4. Spara nytt bokmärke: När ni har loggat in, spara ett nytt bokmärke på er mobila enhet för enklare åtkomst i framtiden.
Om problemet kvarstår efter dessa steg, tveka inte att kontakta oss igen.  😊

Önskar dig en fin dag! 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här