Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Tack för 2018 och välkommen 2019!

av Anonymous

Så här på årets sista arbetsdag är det dags att göra ett litet bokslut över 2018.

 

Först och främst vill vi välkomna alla nya användare av Visma TransPA som valt oss som leverantör under året och även tacka alla våra kunder för året som gått och att vi haft ert förtroende!

 

Året har inneburit att vi på Visma TransPA arbetat för att dels utveckla vårt program så att vi hela tiden  lyssnar på er kunder om förslag till förbättringar. Vi har även strävat för att ni ska få den absolut bästa supporten, utbildningen och för er som valt vår löneservice, känna trygghet i arbetet vi utför.

I just programmet har vi arbetat med en ny kalender med ökad prestanda, vi har även arbetat med löneberäkningen i webbmiljö och nytt säkrare inloggningsförfarande för systemanvändare (läs gärna mer i vårt senaste nyhetsbrev).

Det är också med stolthet som jag ser vilket fantastiskt fint och engagerat arbete som alla våra medarbetare bidrar med till Visma TransPA´s framgång! 

2019 blir ett spännande år, ny molnbaserad löneberäkning, arbete med mobil anpassning för tid-rapportering som pågår och massa annat är på gång. 

Men, för att inte bli alltför långrandig (som jag kanske redan har blivit) vill jag önska er alla Community användare, som vi ser bara blir fler och fler, ett riktigt Gott Nytt År! och på återhörande under 2019.

Vi ser fram emot era inlägg, synpunkter och frågor, som  skapar mervärde för alla användare i vårt forum!

 

Må så gott alla!

 

Karin Jönsson

 

 

 

 

0 SVAR 0

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här