Mina produkter
Hjälp
Pär Svärd
VISMA

Autoinvoice / Scanning av leverantörsfakturor

av Pär Svärd

Hej igen!


Jag blev i dagarna kontaktade av en kollega i branchen som stött på en Visma.net kund där man efterfrågade scanning av leverantörsfakturor. Frågorna började direkt ställas om vilket stöd vi har för olika scanningslösningar och när jag förklarade möjligheterna med den inbyggda tjänsten i affärssystemet så möttes jag av förvåning. Det verkade som om man glömt bort eller misstolkat att tjänsten ingår i Visma.net och att man relativt enkelt kan aktivera detta direkt i systemet.

Så ni kunder som går i tankar på att automatisera flödet av era leverantörsfakturor, tänk på att ni faktiskt har den möjligheten redan idag. Ta kontakt med er Visma.net partner eller undertecknad på par.svard@visma.com så hjälper vi er vidare i processen.

 

MVH/Pär

2 SVAR 2
Pär Svärd
VISMA

av Pär Svärd

Hej Fredrik!

Vi jobbar f.n med förbättrad dokumentation, men ta gärna kontakt med er partner så kan de hjälpa er vidare i processen.

MVH/Pär

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej Per,

Vi har precis aktiverat processen och börjat scanna för att har .pdf bilagor på varje leverantörs faktura i Visma.net. Tyvärr finns det väldigt lite dokumenterat om processen. Eller har jag missat något?

 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här