Mina produkter
Hjälp
Anders99
CONTRIBUTOR ***

Svårt med support - systemet fungerar inte - ruskiga prisökningar

av Anders99

Nu har vi brottats med ett trillskande Visma.net varje morgon i flera månader. Supporten svarar ej och mina anställda blir allt mer stressade och frustrerade över att inte kunna komma igång med sitt dagliga arbete direkt på morgonen. Systemet fungerar inte typ mellan 8-9 varje dag.

Hur mycket strul ska man som Visma.net kund acceptera innan man kan begära fri månadsavgift etc?

Jag menar nu har ju priset på tjänsten ökat med 50% två gånger under de 5-6år vi har kört Visma.net. Är det ens lagligt att öka priset på en tjänst så mycket under så kort tid? Då måste ju även Ni svara upp med en tjänst som fungerar bättre, eller?

4 SVAR 4
OscarW
CONTRIBUTOR ***

av OscarW

Ja, det brukar vara det svaret ni ger vid problem, men jag känner mig inte riktigt sugen på att felsöka era system åt er när ni håller den här inställningen.

 

https://community.visma.com/t5/Forum-for-Visma-net-ERP/Problem-med-att-ga-in-pa-specifika-poster/td-...

av Cecilia Tallner

Hej,

 

Det är väldigt tråkigt att ni upplever dagliga problem med att komma åt systemet mellan 8 och 9 varje dag - trots att Visma.net ERP inte haft dagliga driftstörningar då. 

Kontakta er partner så kan de hjälpa er vidare.

 

Vänligen

Cecilia Tallner

Anders99
CONTRIBUTOR ***

av Anders99

Se till att rätt personer hos Visma löser problemet istället för att bolla tillbaka till ert externa konsultfilter hela tiden. Är det era externa konsulter som löser problemen i ert system menar du?

av Cecilia Tallner

Hej Anders99,

 

Er partner är den som har kunskap om er lösning och som kan återskapa och dokumentera era problem och därefter rapportera in till oss om det är ett problem i systemet.

 

Vänligen

Cecilia Tallner

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här